نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با اشاره به اینکه بسیاری از موقوفات کرمان حیف شدند که در احیای موقوفات استان نیازمند کمک سازمان بازرسی هستیم گفت: در شهر کرمان حدود سه قرن است مدرسه علمیه ساخته نشده است که جای توجه دارد.
کد خبر: ۶۶۸۱۴۵
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۸ 15 October 2018

به گزارش تابناک کرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی در دیدار مدیرکل و جمعی از کارکنان اداره کل بازرسی استان کرمان با وی با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی به نظارت در قانون اساسی تأکید کرده است اظهار داشت: قانون اساسی چند دستگاه نظارتی را برای جلوگیری و کاهش تخلفات پیش‌بینی کرده است.

وی با بیان اینکه متناسب با مأموریتی که قوای کشور بر عهده دارند و بر همین اساس هم دستگاه‌های نظارتی تشکیل شده تا بر اجرای آن ماموریت‌ها نظارت کنند گفت: اداره کل بازرسی بر اساس آنکه زیر مجموعه دستگاه قضایی است گستره فعالیت بزرگ‌تری دارد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با اشاره به اینکه سازمان بازرسی در انجام ماموریت خود موفق بوده و در سلامت اداری تلاش زیادی کرده است تصریح کرد: بعضی قراردادها با منافع ملی کشور منافات داشته که با ورود سازمان بازرسی از اجرای آن جلوگیری شده است.

وی با تأکید بر اینکه اگر سازمان بازرسی مورد مشورت مدیران دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد از بسیاری مشکلات و تخلفات جلوگیری می‌شود بیان کرد: مدیران نباید از چهار روز زمان مدیریت خود سوءاستفاده کنند و یا به انحراف کشیده شوند.

علیدادی‌سلیمانی با بیان اینکه ورود به موقع سازمان بازرسی از مشکلات و تخلفات بزرگ‌تر جلوگیری می‌کند و بسیار ارزشمند است گفت: تفکر اینکه سازمان بازرسی از انجام کار در ادارات جلوگیری می‌کند، اشتباه بوده و یک شانتاژ است.

وی با اشاره به اینکه در بخش موقوفات استان کرمان بسیاری از موقوفات حیف شدند که جای احیای آنها وجود دارد افزود: در شهر کرمان حدود سه قرن است مدرسه علمیه ساخته نشده است که جای توجه دارد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان بیان کرد: در احیای موقوفات استان به‌ویژه موقوفات مربوط به حوزه‌های علمیه نیازمند کمک و مشاوره سازمان بازرسی هستیم.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار