مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان با اشاره به روند رو به رشد شرکت های تاسیس شده در سطح استان؛ از ثبت 768 شرکت در شش ماهه نخست سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۶۶۸۱۶۹
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۲ 15 October 2018

به گزارش تابناک کرمان، "رضا طالبی زاده" در جلسه شورای معاونین با بیان اینکه در شش ماهه نخست سال جاری میزان 768 شرکت تأسیس شده است، گفت: این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد 8 درصدی را نشان می دهد.

وی با اشاره به ثبت 6 هزار و 785 شرکت و مؤسسه از ابتدای اجرایی شدن سامانه جامع ثبت شرکت‌ها در تاریخ 1/10/92 تا پایان شهریور ماه سال جاری در این استان بیان کرد: نظر به اهمیت بحث ثبت شرکت‌های خصوصی و تعاونی در رونق اقتصادی و رشد کسب و کار در جامعه، طی سال های اخیر تحولات عظیمی را در فرآیندهای ثبت شرکت‌ها شاهد بوده‌ایم و عمده تلاش ما در جهت تسریع و تسهیل امور مراجعین می‌باشد.

طالبی زاده با بیان اینکه از این تعداد 5 هزار و 573 شرکت تجاری و 1 هزار و 212 موسسه غیرتجاری به ثبت رسیده است یادآوری کرد: از شرکت‌های ثبت شده در 6 ماهه ابتدایی سال جاری تعداد 499 شرکت تجاری و 84 شرکت تعاونی می‌باشند و همچنین تعداد مؤسسات غیرتجاری ثبت شده در این بازه زمانی را 185 مؤسسه برشمرد.

مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان کرمان اظهار کرد: در استان کرمان بیش از 41 هزار شرکت و مؤسسه غیرتجاری ثبت شده وجود دارد.

وی با اشاره به برخی محاسن مکانیزه نمودن فرایندهای ثبت شرکت عنوان نمود: علاوه بر سرعت عمل و شفافیت شاهد دسترسی مستقیم و بدون واسطه متقاضیان به این سامانه‌ها می‌باشیم و نیاز به حضور فیزیکی مراجعین به حداقل رسیده که این امر از برنامه‌ریزی‌های کارشناسانه در راستای اصلاح شیوه‌ها و بهبود روش‌های ارائه خدمات منتج گردیده است.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار