کد خبر: ۶۶۸۲۰۱
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۱ 16 October 2018

نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای ارتباط بی واسطه و مستمر با مردم، به انعکاس اقدامات، فعالیت ها، مواضع و دیدگاه های خود در شبکه های اجتماعی می پردازند.

دکتر علی لاریجانی  متن پیام تسلیت درگذشت حجت الاسلام و المسلمین سید ابوالقاسم‌ شجاعی  را به اشتراک گذاشته است.

 

وی همچنین در پست دیگری متن  و عکس زیر را به اشتراک گذاشته است.

بسم الله الرحمن الرحیم
موفقیت ارزشمند و تحسین برانگیز کاروان ورزشی اعزامی کشورمان به بازی های پاراسیایی 2018 اندونزی و کسب رتبه سوم که بهترین مقام در طول ادوار گذشته این مسابقات می باشد موجب خوشحالی و مسرت ملت شریف ایران گردید.
ورزشکاران قهرمان کاروان "خودباوری و امید" سرافرازانه با تلاش و همت خویش و با اتکا به خداوند توانستند بر رقبا پیروز گشته و طنین انداز سرود پیروزی و فتح شوند.
ضمن تجلیل از تمامی اعضای کاروان ورزشی پاراسیایی و قهرمانان مدال آور دستیابی به این نتایج درخشان و مهم را به تمامی مردم کشورمان تبریک گفته، امیدوارم همواره شاهد موفقیت جوانان عزیزمان در تمامی عرصه های بین المللی باشیم.

علی لاریجانی
رئیس مجلس شورای اسلامی

 

علاالدین بروجردی های مختلفی از جلسات و پیگیری امور حوزه انتخابیه را به اشتراک گذاشته است

 

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی نیز تعدادی پست شامل توضیحات برگزاری جلسات و گفت و گوهای خود را به اشتراک گذاشته است.

ویدئویی  با توضیح "گزارش_عملکرد هفته سوم #مهر ماه ۱۳۹۷ #جعفرزاده_ایمن_آبادی #مجلس_شورای_اسلامی_ایران_دوره_دهم" 

 

 

نشست صمیمانه مهندس #جعفرزاده_ایمن_آبادی به همراه مدیرکل محترم بهزیستی و آموزش و پرورش استان با مدیرعامل و اعضای فرهنگی هیئت مدیره موسسه خیریه سفیران مهربانی جهت بررسی و کمک به خدمات رسانی افراد مددجو در استان گیلان  شنب

 

 

نشست صمیمانه مهندس #جعفرزاده_ایمن_آبادی به همراه جمعی از نخبگان و فرهیختگان شهرستان رشت با دکتر #مومن_زاده فرماندار محترم شهرستان جهت بررسی موانع و مشکلات حوزه انتخابیه

 

 

نشست صمیمانه مهندس #جعفرزاده_ایمن_آبادی  با پرسنل کادر و وظیفه  پاسگاه پلیس راه رشت _ تهران جهت عرض تبریک و تهنیت هفته ناجا/یکشنبه ۲۲مهرماه

 
 

احمد سالک کاشانی  متن گفت و گوی خود با خبرگزاری خانه ملت درباره آخرین وضعیت سیاسی عراق را به اشتراک گذاشته است. متن این گفت و گو در خبرگزاری خانه ملت را اینجا بخوانید

 


علی اسدی نماینده مردم شهربابک عکس هایی به همراه توضیح درباره پیگیری امور حوزه انتخابیه و جلسات نشست های در این حوزه را به اشتراک گذاشته است.

 


پروانه مافی نیز که در یکصد و سی و نهمین نشست اتحادیه بین المجالس IPU جهانی شرکت کرده است متن سخنرانی و اخبار مربوط به فعالیت ها و دیدارهای این سفر را به اشتراک گذاشته است. متن سخنرانی مافی در این اجلاس را در خبرگزاری خانه ملت اینجا و اینجا بخوانید

 


عباسعلی پوربافرانی متن و توضیح زیر را به اشتراک گذاشته است

نام خدا
بیست و دوم مهرماه
یکی از مهمترین مطالبات مردم شهرستان خور و بیابانک و بهدخصوص شهرهای فرخی و جندق موضوع بخشداری است که علیرغم شرایط خاص به دلیل کمی جمعیت تا کنون توفیق نداشته بازدید یکسال پیش مدیر کل تقسیمات کشوری و دیدار و پیگیری امروز در این زمسنه نوید بخش روز های خوبی خواهد بود امیدوارم زودتر اتفاق بیفتد
پیگیری در خصوص تامینن قیر پروژه ها در وزارت نفت و همچنین مذاکره با رییس مرکز امار ایران نیز در امروز انجام شد

 

 

فریده اولاد قباد با انتشار عکس زیر از بازدید از یازدهمین نمایشگاه فناوری نانو خبرداده است

 

 

وی همچنین گفت و گوی خود با خبرگزاری خانه ملت درباره نامه منتقدان شکار به سازمان حفاظت از محیط زیست را به اشتراک گذاشته است.

 

محمد دامادی پست زیر را به اشتراک گذاشته است

 

 

حسین افضلی عکس زیر را به اشتراک گذاشته است.

 

 

سیدجواد ساداتی نژاد نیز عکس ها و توضیحاتی شامل گزارش جلسات و پیگیری های امور حوزه انتخابیه را به اشتراک گذاشته است.

 


بهروز نعمتی نیز عکس و متن زیر را به اشتراک گذاشته است.

افتخارآفرینی جوانان ایرانی در رقابت‌های پاراآسیایی-اندونزی و کسب رتبه سوم این دوره از رقابت‌ها را پیش از همه به خود ورزشکاران که با تمام توان این نتایج را کسب کردن تبریک می‌گویم، سپس این افتخارآفرینی را به کادر فنی و خانواده‌ گرامی آنها تبریک عرض می‌کنم. خداقوت، درود بر غیرت شما که واژه "توانستیم" را در مقام عمل ثابت کردین

 

 

امیرخجسته مطلب زیر را به اشتراک گذاشته است

 


غلامرضا تاجگردون نیز متن و عکس زیر را به اشتراک گذاشته است

تاجگردون در گذشت حجه الاسلام والمسلمین گمارانی را تسلیت گفت.
غلامرضا_تاجگردون که این روزها مراحل درمانی خود را طی می کند در پیامش آورده است:

بسمه‌تعالی

انالله و انا الیه راجعون

درگذشت روحانی بزرگوار حضرت حجت الاسلام والمسلمین #گمارانی را به خاندان جلیل‌القدرشان و دوستداران اهل‌بیت ایشان تسلیت عرض می‌گویم. آشنایی قدیمی‌های خانواده‌های دوگنبدان با این خاندان بزرگ به قبل از انقلاب برمی‌گردد. دوران طفولیت خود را با گمارانی بزرگ رحمه‌الله علیه مأنوس بودیم. آن زمانی که منبر و روحانیت در بین اهل دین و طالبین دین جایگاه خاص خودش را داشت و صفی بین روحانیت ترک و لر و مردم شریف ترک و لر وجود نداشت عبای گمارانی برای ما کودکان و نوجوانان دوگنبدانی جایگاه خاص خود را داشت. خدا رحمت کند گمارانی بزرگ و حضرت حجت‌الاسلام گمارانی را که نقش مهمی در تقویت دین در بین جوانان شهرم داشت. روحش شاد.
غلامرضا تاج گردون

 

 

فریدون حسنوند عکس زیر را با توضیح " دیدار دکتر فریدون حسنوند رئیس کمیسیون انرژی مجلس با دکتر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در خصوص آخرین تحولات و پیشرفت های هسته ای " به اشتراک گذاشته است.

 

 

وی همچنین متن گفت و گوی خود با خبرگزاری خانه ملت را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده است.این گفت وگو را اینجا بخوانید

 

سید فرید موسوی عکس زیر را با این توضیحات به اشتراک گذاشته است:

شب گذشته مستند #بزم_رزم را دیدم. مستندى که فراز و نشیب‌هاى #موسیقى ایران را در دهه شصت روایت میکرد، صحبت‌هاى بزرگانى چون علیزاده و کامکار دراین مستند و پخش اهنگ‌ها و نواهای حماسى #دفاع_مقدس بسیارى از خاطرات تلخ و شیرین کودکی‌ام را برایم زنده کرد. پس از اتمام مستند گفتگویى کوتاه با کارگردان جوان این اثر فاخر سید وحید حسینی داشتم، از بی مهرى برخى نهادها و مسئولین در حمایت از این اثر گلایه داشت که امیدوارم مسئولین فرهنگى با حمایت از چنین فیلم‌هایى راه را براى ساخت اثرهاى ملى بعدى و ثبت واقع‌گرانه موضوعات هموار کنند.

 

 

قاسم احمدی لاشکی نیز عکس ها و توضیحات و گزارش هایی را از پیگیری های امور حوزه انتخابیه خود به اشتراک گذاشته است.

 

کمال الدین شهریاری عکس زیر را با این توضیحات به اشتراک گذاشته است

دکتر #خادمی معاون محترم وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل شرکت توسعه و ساخت زیربناهای حمل و نقل کشور با همراهی دکتر سید کمال الدین #شهریاری نماینده مردم شریف #دشتی و #تنگستان، معاون محترم عمرانی استانداری، فرماندار محترم دشتی و مدیرکل محترم راه و شهرسازی استان #بوشهر و دیگر مسئولین استانی و شهرستانی از محور #ناصری ـ #شنبه بازدید میدانی نمود
دکتر شهریاری در این بازدید با تشریح وضعیت این محور که یکی از محورهای مهم شهرستان دشتی محسوب می شود و در فصل برداشت محصولات کشاورزی ماشین های زیادی در آن تردد دارند، بر ضرورن تعریض این محور و جلوگیری از حوادث رانندگی تاکید نمود.

 


غلامرضا کاتب نیز در دو پست اینستاگرامی گزارش فعالیت های مربوط به حوزه انتخابیه را به اشتراک گذاشته است.

 

 

روح الله حضرت پور نیز با انتشار عکس های مختلف و توضیحات مربوط به آن گزارش عملکرد خود درباره پیگیری امور حوزه انتخابیه را به اشتراک گذاشته است.

 

محمد وحدتی هلان عکس زیر و متن گفت و گوی خود را به اشتراک گذاشته است:محمد وحدتی عصر امروز در جلسه شورای اشتغال آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی تصمیم دارد تا برای حل معضلات استان، جلسات جدی با وزرا و مدیران ارشد کشور برگزار کند، اظهار داشت: مجمع نمایندگان در تهران جلسه برگزار خواهد کرد و با دعوت وزرا و مدیران استان، موانع موجود بر سر راه توسعه استان را برطرف کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار