کد خبر: ۶۶۹۷۱۶
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۴ 19 October 2018

تابناک / نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نمی‌شود دور کشور را دیوار کشید و با دنیا تعامل نداشت گفت: تا زمانی که با دنیا تعامل سیاسی نداشته باشیم نمیتوانیم تعامل اقتصادی داشته باشیم.

مهرداد بائوج لاهوتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در لنگرود با اشاره به تحریم های آمریکا در ۱۳ آبان اظهار کرد: یکی از حادثه‌های بزرگ برجام این بود که اجماع آمریکا با دیگر کشورها در هم بشکند و از زیر تحریم‌های شورای عالی امنیت خارج شویم‌.

وی با بیان اینکه کره شمالی و ایران در لیست سیاه کنوانسیون مالی و پولشویی قرار دارد گفت: باید در کشور قانون پولشویی داشته باشیم تا از فسادها که هر روز به گوش مردم می‌رسد جلوگیری کرده و محل کسب درآمد افراد مشخص باشد.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به لایحه FATF بیان کرد: تا زمانی که با دنیا تعامل سیاسی نداشته باشیم نمیتوانیم تعامل اقتصادی داشته باشیم و دیدارها و مذاکرات با کشورهای دیگر به معنی زیرپا گذاشتن ارزش‌ها نیست.

لاهوتی با طرح این سوال که آیا می‌شود دور کشور را دیوار کشید و با دنیا تعامل نداشت افزود: تمام کشورها به دنبال منافع خود هستند و ایران نیز از این امر مستثنی نیست و همه تلاش میکنیم تا مشکلات اقتصادی مردم حل شود.

وی با اشاره به تصویب CFT توسط مجلس گفت: این قانون پس از تصویب در مجلس جهت اجرا باید توسط شورای نگهبان که دارای 6 حقوق دان و شش فقیه است و براساس آن طرح را بررسی میکنند؛ تأیید شود.

عضو مجمع نمایندگان گیلان با اذعان به اینکه برخی تنها خود را پشتیبان ولایت فقیه و دیگران را خائن می‌پندارند گفت: مشکلات اقتصادی مردم و کشور را باید با حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی و تعامل با دنیا حل کرد و تلاش دولت و مجلس نیز همین است.

لاهوتی با بیان اینکه باید در مجامع جهانی در صحنه باشیم تا از خودمان دفاع کنیم افزود: یکی از تلاش‌های مرکز پژوهش‌های آمریکا این بود که ایران نتواند عضو FATF شود و اگر شفاف سازی درآمد مالی نباشد بابک زنجانی‌ها به وجود می‌آید و کشور می‌بایست پول‌ها را با چمدان در دنیا منتقل می‌کرد.

وی با بیان اینکه باید با هم هم کلام و همدل باشیم گفت: تفاوت تفکرها نباید موجب تضعیف کشور و انقلاب شود و همه باید برای رسیدن به قله مدنظر انقلاب تلاش کنیم‌.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار