رئیس کنسولگری عراق در کرمان با اشاره به اینکه خدمت به زائران ایرانی اربعین را با عشق انجام می‌دهم گفت: حضرت اباعبدالله الحسین‌(ع) به همه مسلمانان محوریت داده است.
کد خبر: ۶۷۰۸۱۸
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۳ 22 October 2018

به گزارش تابناک کرمان، عباس فضیل در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرنگار تسنیم اظهار‌ داشت: با عزم و جزم و شوق بسیار و اشتیاق وصف ناشدنی به ایران آمدم تا بتوانم به زوار ایرانی در بحث اربعین خدمت کنم.

وی با اشاره به اینکه چند روز است که گروهی از وزارت خارجه عراق به ریاست بنده و تعدادی از دیپلمات‌های وزارتخانه که 4 نفر هستند در استان کرمان ایران حضور داریم گفت: برای صدور ویزای اربعین در کرمان هستیم و امیدواریم بتوانیم به خوبی به زائران حسینی خدمت کنیم.

رئیس کنسولگری عراق در کرمان با بیان اینکه بهترین میزبانی از ما توسط کادر سازمان حج و زیارت استان کرمان شده است افزود: هر ساله برای صدور ویزا به ایران می‌ آیم و خدمت به زوار ایرانی اربعین را با عشق انجام می‌دهم.

وی با اشاره به اینکه صدور ویزا در کرمان از سرعت بسیار خوبی برخوردار است و این کار را با سرعت و دقت با همکاری نیروهای ایرانی انجام می‌دهیم خاطر‌نشان کرد: در روز اول صدور ویزا توانستیم در سطح تمام دفاتر کنسولگری در ایران رتبه اول از نظر تعداد ویزای صادره را کسب کنیم.

عباس فضیل با بیان اینکه تا این لحظه تمام کارها به یاری خدا و امام حسین‌(ع) به‌خوبی انجام شده است گفت: مردم کشور عراق همانطور که زیارت امام حسین‌(ع) را مهمترین زیارت می‌دانند خدمت به زائران امام حسین‌(ع) را هم برای خود واجب می‌دانند.

وی با بیان اینکه تمام وزارتخانه‌های عراق برای خدمت به زائران اربعین امام حسین‌(ع) بسیج شده است افزود: مردم عراق از چندین روز قبل از اربعین اقدام به برپایی موکب می‌کنند و از حضور زائران ایرانی در کشور بسیار خوشحال هستند.

رئیس کنسولگری عراق در کرمان با اشاره به اینکه همه کمر همت خود را برای خدمت به زائران به‌ویژه زائران ایرانی بسته‌ایم تصریح کرد: بعد از خدا و پیامبر‌(ص) امام حسین‌(ع) یک الگو و اسوه بزرگ برای تمام مسلمین است و حضرت اباعبدالله الحسین‌(ع) به همه مسلمانان محوریت داده است.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار