رئیس ستاد فرمان اجرایی امام‌(ره) با اشاره به اینکه بنیاد برکت ۴۵ میلیارد تومان در راور کرمان سرمایه‌گذاری کرده است گفت: تا شهریور سال آینده تنها در طرح آسمان این بنیاد ۸۰۰ فرصت شغلی در راور ایجاد می‌شود.
کد خبر: ۶۷۰۸۲۲
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۲ 22 October 2018

به گزارش تابناک کرمان، محمد مخبر‌دزفولی در آیین افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های اشتعالزایی، توانمندی اقتصادی و زیربنایی برکت در راور اظهار‌داشت: در بنیاد برکت جان‌نثار فرمان رهبری هستیم و از خدمت به مردم افتخار می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه بنیاد برکت در هزار و 500 بخش و روستا در سطح کشور در راستای محرومیت زدایی فعالیت می‌کند افزود: این فعالیت‌ها با شعار ایجاد اشتغال در چارچوب اقتصاد مقاومتی در حال انجام است.

رئیس ستاد فرمان اجرایی امام‌(ره) با بیان اینکه در استان کرمان نیز بر اساس امضای تفاهم‌نامه‌ای متعهد شدیم که طی مدت سه سال 3 هزار شغل ایجاد کنیم خاطر‌نشان کرد: باید مدلی از توسعه را ارائه کنیم که کشور را نجات دهد و امروز نتیجه زحماتی که کشیده شده را می‌بینیم.

وی با اشاره به اینکه از تعهد داده شده تاکنون 800 فرصت شغلی ایجاد شده است گفت: این فرصت شغلی در قالب طرح سحاب یا همان سرمایه‌گذاری حمایتی اقتصادی برکت توسط این بنیاد در راور برنامه‌ریزی شده است.

مخبر‌دزفولی با تاکید بر اینکه تمرکز ستاد اجرایی فرمان امام بر ایجاد اشتغال است و امیدواریم با همکاری ستاد در سایر شهرستان‌های استان نیز این بحث دنبال شود افزود: بنیاد برکت 45 میلیارد تومان در راور کرمان سرمایه‌گذاری کرده است.

وی با بیان اینکه تا شهریور سال آینده نیز در طرح آسمان این بنیاد 800 فرصت شغلی در راور ایجاد می‌شود تصریح کرد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) تا به امروز 2هزار و 408 طرح را در حوزه‌های محرومیت‌زدایی، توانمندسازی اقتصادی، اشتغال‌زایی، امور زیربنایی و عمرانی، ساخت مدرسه، مسجد و مراکز فرهنگی و سلامت در استان کرمان اجرا کرده است.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار