شكايت یک رئیس کمیسیون از منتقدانش موجب بدبينی جامعه به نمایندگان و ماهیت مجلس می‌شود:
در اعتراض به شکایت رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تصویر زمینه و نمایه متن را عکس جمال خاشقچی انتخاب شد و  پورابراهیمی باید تکلیف خود را با نقد و منتقدین مشخص کند.
کد خبر: ۶۷۱۳۳۴
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۴ 23 October 2018

به گزارش تابناک کرمان، موج اول سونامی شکایات فعلأ علی‌الحساب کاربران منتقد فضای مجازی را گرفت، نماینده در مجلس وکیل مردم است در واقع نماینده با رأی مردم هویت پیدا می‌کند و بایستی اهداف موکل را انجام بدهد جناب آقای پورابراهیمی شکایت کردن از منتقدنتان در فضای مجازی و دستگیری آنها چه صیغه‌ای است، به لحاظ دینی و ملی نقدپذیری جدی توصیه شده منتقدین شما مستند به اسناد رسمی دارند انتقاد می‌کنند روشی را در پیش گرفتی آنهم به عنوان نماینده مردم دقیقاً شیوه دولته که در راستای سرکوب کردن منتقدان خود شاکی آنها می‌شود.

ظهور این شكايت‌های زود هنگام آنهم از سوی پیشوا و پیش‌قراول تقاضای دوفوریتی لایحه اصلاح قانون مقابله با تأمین مالی تروریسم و لایحه اصلاح قانون مبارزه با پولشویی یا همان موافقان طرح FATF نشان از در باتلاق‌گیرکردگی امضاءکنندگان این طرح است که دست‌آویز جدید خود را در حربه شاکی شدن یافتند آنهم برای برون‌رفت از این معرکه با طرح شکایت‌های متعدد در محافل قضايی بتوانند صدای مخالفان مردمی خود را بخوابانند یا برای اندک زمانی که شده با این هدف که مخالفان خود را محافظه كار و محتاط کنند.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس اینقدر وقت آزاد دارد که به جای رسیدگی به مسائل اقتصادی کشور نشسته فضای مجازی را دقيق رصد می‌کند یا میرود این طرف اون طرف مصاحبه می دهد و هرجایی هم که ببیند اسمش را می‌برند شاکی می‌شود یعنی به جای پاسخگویی این رویکرد خوبی نیست که بخواهيم با نويسنده‌ای به خاطر نقدی که نوشته برخورد کنی و بخواهی به هر قيمتی که شده او را محکوم کنيد.

کجای دنیا وکیل ملت میاد از موکل‌هاش و رأی‌دهندگانش شکایت می‌کند توجه کن اگر هر کس بیش از حد بر چیزی توجه کند و به آن تاکید بورزد، نقطه ضعفش همان جاست.

حق مسلم مردم است که واقعیت‌ها مطلع شوند، بدانند، مطالبه کنند، نقد کنند، انتقاد کنند. انتقاد به نفع شماست. بگذاریم جامعه باز باشد. بگذاریم جامعه آزاد باشد. نباید از نقد بهراسیم و ناراحت شویم بلکه نقادها را باید آزاد بگذاریم تا هر کسی نقد کند. این بهترین کمک برای ماست.

شكايت از منتقدان و مخصوصاً فعالان فضای مجازی به جای پاسخگويی صحيح به انتقادات موجب بدبينی بيش از پيش افكار عمومی و خود شخص متشاکی می‌گردد وضعیت مديريتی اقتصادی کشور و شرايط نامناسب معیشتی ملت قطعاً انتظارات زیادی میرود از رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس بازداشت منتقدین و ایجاد هیاهوی رسانه‌ای نمی‌تواند واقعیت‌ها را عوض کند.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
بهزاد
|
France
|
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۴
هر کسی در مقامیکه آنرا به تصرف گرفته و به اشغال درآورده چنانچه در مقابل انتقاد ایستادگی کند و فقط حرف خودشو بزنه فردی ناآگاه است.
وکیلی
|
United States
|
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۴
سلام معلومه پور ابراهیمی از ناراحتی خیلی زیاد خودش هم نمیدونه داره چیکار میکنه
موحدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۴
سلام معلوم نیست چه دشمنی با مردم داره که همچین کارایی میکنه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار