معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به ضرورت اجرای طرح توانمندسازی و آموزش‌های قبل از ازدواج در مدارس کرمان گفت: اجرای این طرح نیازمند کمک مالی دیگر دستگاه‌ها است.
کد خبر: ۶۷۲۲۹۲
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۴ 25 October 2018

به گزارش تابناک کرمان، صدیقه مرادی در چهارمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان کرمان در محل سالن پیامبر اعظم(ص) استانداری کرمان با اشاره به اجرای طرح توانمندسازی و آموزش قبل از ازدواج 18 هزار دانش‌آموز دختر پایه دهم استان کرمان اظهار داشت: قرار است که این طرح با همکاری آموزش و پرورش، بهزیستی، دانشگاه علوم پزشکی  و استانداری کرمان با هدف توانمندسازی این دانش‌آموزان اجرا شود.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه در کل 35 هزار دانش‌آموز دختر و پسر در پایه دهم مشغول تحصیل هستند و نیازمند این آموزش‌ها گفت: در مرحله آموزش 18 هزار دانش‌آموز دختر در برنامه است.  

در این جلسه مرتضوی مشاور آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به اهداف اجرای این طرح در استان کرمان اظهار داشت: وقتی صحبت از مقابله با آسیب‌های اجتماعی در جامعه مطرح می‌شود همه به نوعی به نقش آموزش و پرورش اشاره می‌کنند و در کنار تمامی آسیب‌های اجتماعی پای آموزش و پرورش میان کشیده می‌شود.  

وی با بیان اینکه برای اجرای این طرح نیازمند کمک مالی دیگر دستگاه‌ها هستیم عنون کرد: 256 میلیون تومان هزینه اجرای این طرح برآورد شده است.

مشاور آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به اینکه کرمان جزو پنج استانی است که طلاق توافقی در آن اتفاق می‌افتد و این مسئله ضرورت آموزش‌های قبل از ازدواج در مدارس را نشان می‌دهد گفت: 17 هزار نفر مشاور در آموزش و پرورش داریم و 18 هزار مشاور در کشور کم داریم.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار