نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان بر لزوم چابک‌تر و عملیاتی‌تر شدن شورای فرهنگ عمومی در استان تاکید و گفت: مصوبات شورا باید پشتوانه اجرایی داشته باشد.
کد خبر: ۶۷۳۴۵۴
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۰۲:۱۱ 28 October 2018

به گزارش تابناک کرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی در شورای فرهنگ عمومی استان کرمان با اشاره به اهمیت و جایگاه شورای فرهنگ عمومی در جامعه اظهار داشت: سه مسئله در شورای فرهنگ عمومی استان برای عملیاتی‌تر شدن مصوبات و کارآیی بیشتر این شورا باید مدنظر قرار گیرد.

وی با بیان اینکه در حوزه ساختاری تلاش‌ها و اقدامات زیادی انجام شده تا کمیته‌های مشخص با افراد خاص در شورای فرهنگ عمومی استان شکل بگیرد افزود: این اقدامات در راستای عملیاتی‌تر کردن عملکرد شورای فرهنگ عمومی در استان تشکیل شده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با اشاره به اینکه به دنبال چابک‌تر شدن و عملیاتی‌تر کردن مصوبات شورای فرهنگ عمومی استان هستیم بیان کرد: برای اینکه مصوبات شورا پشتوانه اجرایی داشته باشد باید تدابیری اندیشیده شود.

وی با بیان اینکه تمامی اقدامات انجام شده و تمهیدات اندیشیده شده در راستای کارآمد شدن شورا انجام شده است گفت: نکته ضروری دیگر انگیزه است و همه اعضای شورا باید به توانمندی شورا امید داشته باشند تا شاهد اقدامات خوب و موثر شورا در استان باشیم.

در این جلسه مهدی صدفی مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان در این جلسه با اشاره به اینکه در آستانه سیزدهم آبان ماه قرار داریم بر لزوم هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن این مراسم تاکید کرد و اظهار داشت: چند سالی است که شاهد حضور گسترده همه اقشار در این راهپیمایی هستیم و این راهپیمایی صرفاً با حضور دانش‌آموزان و دانشجویان برگزار نمی‌شود.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با اشاره به اینکه مراسم راهپیمایی سیزدهم آبا در شهر کرمان صبح این روز از محل چهارراه توحید آغاز و به سمت میدان شورا ادامه پیدا می‌کند افزود: تجمع بزرگ سیزدهم آبان مقابل حسینه ثارالله شهر کرمان برگزار می‌شود.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار