نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مدیران باید برای ارائه گزارش کار و حل مشکلات در جمع مردم حاضر شوند گفت: مشکلات عمومی مردم را با حضور در بین آنها می‌توان حل کرد.
کد خبر: ۶۷۹۰۹۵
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۹ 13 November 2018

به گزارش تابناک کرمان، محمدمهدی زاهدی امروز طی دیدار مردمی با مردم روستای ده‌زیار کرمان از توابع بخش چترود اظهارداشت: مشکل واگذاری زمین یک مشکل اساسی در روستاها به‌ویژه روستاهای بخش چترود است.

وی با اشاره به اینکه مدیران باید به مردم گزارش کار داده و در اجتماع مردم حاضر شوند گفت: مشکلات عمومی مردم را با حضور در بین آنها می‌توان حل کرد و یا حداقل پای حرف مردم بایستی نشست.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ده‌زیار یک روستای مذهبی است و مردمی متدین و ولایتمدار دارد خاطرنشان کرد: مشکل اراضی روستای ده‌زیار برای واگذاری زمین به مردم را پیگیری می‌کنیم و جلسه مشترک با حضور راه و شهرسازی، بنیاد مسکن، بخشداری چترود و شورای روستای ده‌زیار برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تسهیلات بازسازی باید به افراد واجد شرایط اختصاص پیدا کند افزود: دهیار در روستا باید در این زمینه فعال باشد.

زاهدی با اشاره به اینکه توسعه مشاغل خرد و خانگی باید اولویت بخشداری‌ها و دهیاری‌ها باشد چرا که تسهیلات خوبی برای این نوع مشاغل در نظر گرفته شده است گفت: این تسهیلات با 4 درصد سود و دوره تنفس یکساله پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه این تسهیلات به تمام روستائیان و شهرهای زیر ده هزار نفر پرداخت می‌شود تصریح کرد: دهیاران باید مردم را از این تسهیلات آگاه و در این زمینه اطلاع‌رسانی کنند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مزایای خوب این تسهیلات بیان کرد: در بعضی طرح‌ها تسهیلات از 100 میلیون تومان تا 10 میلیارد تومان هم پرداخت می‌شود.

محسن نوری بخشدار چترود نیز در این جلسه با اشاره به اینکه در روستای ده‌زیار در شش ماهه اخیر حدود 12 هزار متر مربع آسفالت معابر انجام شده است اظهارداشت: با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی یک مجمتع بزرگ نان در ده‌زیار احداث شده که با بهره‌برداری کامل از این مجمتع برای حداقل 20 نفر اشتغالزایی می‌شود.

بخشدار چترود بیان کرد: در حدود دو ماهه گذشته حدود 2 هزار و 500 متر از شبکه آب فرسوده در روستای ده‌زیار اصلاح و تعویض شده است.

مشکلات اراضی روستای ده‌زیار برای واگذاری زمین به جوانان، نبود سالن و امکانات ورزشی برای ورزش جوانان و عدم روشنایی مناسب در ورودی و خروجی روستا از جمله مشکلات مطرح شده از سوی شورای اسلامی روستای ده‌زیار بود.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار