نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بدهی بعضی نهادهای عمومی از جمله سازمان تأمین اجتماعی و بیمه سلامت از دولت مشکل‌ساز شده که این مسئله تبعات سنگینی دارد گفت: اگر به داد تامین اجتماعی نرسیم با مشکلات زیاد روبه‌رو می‌شویم. 
کد خبر: ۶۷۹۱۴۶
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۰۲:۲۰ 13 November 2018

به گزارش تابناک کرمان، محمدمهدی زاهدی در جلسه مدیران و ذی‌حسابان اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان کرمان با بیان اینکه تأمین اجتماعی بدهی زیادی از دولت دارد اظهار داشت: اگر به داد این سازمان نرسیم با مشکلات زیاد اجتماعی در کشور روبه‌رو می‌شویم.

وی با بیان اینکه از طرفداران تشکیل استان در جنوب هستم گفت: با توجه به اینکه تعدادی از ادارات کل نیز در جنوب استان راه‌اندازی شده در تخصیص اعتبارات مشکلاتی ایجاد شده است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در شمال استان کرمان در برخی نقاط محرومیت‌هایی وجود دارد که کمتر از جنوب استان نیست افزود: متأسفانه می‌بینیم که در زمان اختصاص بودجه به جنوب استان بیشتر توجه می‌شود.

وی با بیان اینکه سهم مازاد درآمد استان کرمان، حق استان است و دولت باید نسبت به پرداخت حق مردم استان اقدام کند عنوان کرد: حق مردم استان کرمان را پیگیری می‌کنیم.

زاهدی با اشاره به اینکه حقوق معادن براساس قانون باید مستقیم به استان‌ها بیاید افزود: امسال مالیات بر ارزش افزوده خوبی از این بابت به حساب شهرداری‌ها واریز شده است.

وی با بیان اینکه یکی از دلایل ضعف در کشور، عدم به‌کارگیری بصیرت عاشورایی در محیط کار و زندگی شخصی است گفت: بصیرت عاشورایی یعنی امام حسین(ع) هم تحریم شد و پیامبر بزرگوار اسلام(ص) هم در شعب ابی‌طالب تحریم اقتصادی بود.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه کار کردن در این شرایط سخت است و مدیران ادارات استان با زحمت فعالیت می‌کنند بیان کرد: کار کردن در این شرایط به جز با نگاه عاشورایی و روحیه جهادی، عملا امکان‌پذیر نیست.

وی تصریح کرد: بدهی بعضی نهادهای عمومی از جمله سازمان تامین اجتماعی و بیمه سلامت از دولت مشکل‌ساز شده که این مسئله تبعات سنگینی دارد.

زاهدی با بیان اینکه وظیفه داریم تا جایی که امکان دارد مشکلات استان را پیگیری کرده و تسهیلات قانونی که می‌شود را برای استان جذب کنیم گفت: باید گزارشات لازم به نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی داده شود.
وی با اشاره به اینکه عدم پرداخت طلب پیمانکاران در استان عواقب بدی به دنبال دارد بیان کرد: این مسئله باعث افزایش بیکاری در استان می‌شود چرا که اگر پیمانکار ما زمین بخورد در نهایت کارگر ما از کار بیکار می‌شود.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه استکبار دست از دشمنی با ایران اسلامی برنمی‌دارد افزود: دشمنی استکبار ربطی به مذاکره یا عدم مذاکره ندارد و باید از ظرفیت‌های داخلی برای برطرف کردن مشکلات کشور استفاده کنیم که این ظرفیت‌ها بسیار زیاد است.

وی با اشاره به اینکه دلخوش بودن به اروپایی‌ها هم خیال باطلی است گفت: آنها هم دنبال منافع خودشان هستند هر چند در حال حاضر در تحریم‌ها آمریکا را همراهی نمی‌کنند.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار