کد خبر: ۶۸۰۵۷۰
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۳ 16 November 2018

تابناک / مصطفی سالاری بعدازظهر پنجشنبه در جلسه کارگروه تنظیم بازار و کمیسیون هماهنگی امور تعزیرات که در سالن شهید انصاری استانداری گیلان برگزار شد با اشاره به وضعیت مطلوب بازار استان، اظهارکرد: اقدامات خوبی برای ایجاد تعادل در بازار گوشت قرمز استان از سوی دستگاه‌های ذیربط انجام شده است.

سالاری با بیان اینکه در زمینه گشت‌های نظارتی نیز اقدامات خوبی نسبت به سایر استان‌ها در گیلان انجام شده است، افزود: ذخیره کالا به میزان معمول و لازم در انبارهای استان گیلان منع قانونی ندارد. در این مدت نیز دستگاه های نظارتی عملکرد مطلوبی داشته که از بروز جو روانی منفی جلوگیری شد.

وی در ادامه گفت: طی ماه‌های گذشته دو مورد ذخیره غیرمجاز مواد اولیه کارخانجات استان گیلان مشاهده و با حضور به موقع دستگاه‌های متولی به این پرونده‌ها رسیدگی شد.

استاندار گیلان تأکید کرد: با توجه به شرایطی که در بازار توزیع کالاها و اقلام اساسی مردم در سطح کشور به وجود آمده است وجود چنین فضاهایی در ایجاد تعادل در بازار تأثیرگذار بوده و به عرضه و تقاضا مناسب کمک می کند.

وی با بیان اینکه در زمینه ذخیره برنج به عنوان یکی از کالاهای اساسی در بازار استان نیز مناسب است، بیان کرد: در ماه های گذشته میزان قابل توجهی از تولیدکنندگان و کشاورزان خریداری شده است و در این زمینه نگرانی نداریم.

سالاری همچنین با اشاره به کاهش پرونده های تعزیرات حکومتی در استان گیلان، ادامه داد: تعزیرات حکومتی باید علت کاهش تعداد پرونده‌های را به صورت شفاف بیان کند.

وی با تأکید بر لزوم تأمین و توزیع میوه و مرکبات شب عید مردم استان، گفت: باید از اکنون در زمینه ذخیره سازی مایحتاج مورد نیاز مردم برای روزهای پایانی سال اقدام شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار