مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با بیان این که برگزاری مسابقات وزنه برداری جام فجر در اهواز که گزینشی المیپک محسوب می شود، کار بسیار سنگینی است، گفت: تمام استان باید برای برگزاری هر چه بهتر این رقابت ها کمک کنند و قطعا با درایت و تدابیر استاندار می توانیم برای بار دیگر از این رویداد سربلند خارج شویم.
کد خبر: ۶۸۰۸۰۱
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۳ 17 November 2018

افشین حیدری در آیین افتتاحیه جشنواره بزرگ وزنه برداری نونهالان استان که در اهواز برگزار شد، اظهارکرد: کارهای خوبی در وزنه برداری خوزستان در طی دو سه سال گذشته، در بخش زیرساختی و نرم افزاری انجام شده است که امیدواریم این اتفاقات خوب تداوم داشته باشد زیرار خوزستان بزرگ ما ظرفیتی بیش از این دارد و ان شاءالله بتوانیم چنین ظزفیت های خوب را در جام فجر نیز بیشتر نمایان کنیم. اراده خوبی برای برگزاری جام فجر است.

وی با قدردانی از علی مرادی، رییس فدراسیون وزنه برداری گفت: او پای وزنه برداری خوزستان ایستاده است و امیدوارم با تکمیل مجموعه بزرگ وزنه برداری استان کار ارزشمندی را انجام دهیم.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان همچنین در حاشیه این جشنواره، گفت: خوزستان به عنوان قطب ورزش ایران در دو سال گذشته در رشته وزنه برداری فعالیت های بسیاری خوبی داشته و از رقابت های جام فجر نیز میزبانی کرده است.

وی با بیان این که رقابت های جام فجر امسال متفاوت از سال های گذشته است، عنوان کرد: امسال این رویداد، گزینشی المپیک نیز محسوب می شود و قهرمانان بزرگ دنیا برای رقابت به خوزستان می آیند و سطح آن مانند المپیک خواهد بود.

حیدری گفت: کار بسیار سنگینی است و تمام استان باید برای برگزاری هر چه بهتر این رقابت ها کمک کنند. قطعا با درایت و تدابیر استاندار ورزش دوست خوزستان، می توانیم برای بار دیگر از این رویداد سربلند خارج شویم. ما در این مسابقات میزبان رییس فدراسیون وزنه برداری جهان و بزرگان کمیته ملی المپیک نیز هستیم و قطعا وزیر ورزش هم در این جا حضور پیدا خواهد کرد. این مسابقات بسیار اهمیت دارد زیرا در ایران رشته ای را که به این جایگاه برسد که از گزینشی المپیک میزبانی کند، نداریم.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار