نماینده فارس تنها برای کسب برد رودرروی شاهین شهرداری بوشهر قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۶۸۰۸۹۳
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۸ 17 November 2018

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: قشقایی شیراز پس از کسب شکست تلخ هفته ۱۲ مقابل نود ارومیه، حال باید در هفته ۱۳ به مصاف شاهین شهرداری بوشهری رود که با هدایت محمود فکری جز مدعیان صعود به لیگ برتر است.

این دیدار از ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه روز یکشنبه ۲۷ آبان ماه به میزبانی ورزشگاه پارس شیراز برگزار می‌شود.

فروردین مربی قشقایی که پس از بروز مشکلات برای طالبی سرمربی تیم، هدایت قشقایی را دست گرفت، در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ بیان کرد: پس از دیدار با نود که حاشیه‌های فراوانی بهمراه داشت و نتیجه بسود ما رقم نخورد، سعی کردیم بازیکنان را در شرایط تمرینی قرار دهیم و از لحاظ ذهنی آماده دیدار مقابل شاهین شهرداری بوشهر کنیم.

وی اضافه کرد: مطمئنا با توجه حضور دو تیم در بالای جدول شاهد بازی زیبایی خواهیم بود و بر این موضوع و کیفیت شاهین شهرداری بوشهر کاملا واقفیم، اما با حمایت هواداران، برای کسب ۳ امتیاز وارد زمین می‌شویم.

در جدول رده بندی قشقایی شیراز با ۴ برد، ۴ تساوی، ۳ شکست و کسب ۱۶ امتیاز، جایگاه هفتم را به خود اختصاص داده و شاهین شهرداری بوشهر با پنج برد، پنج تساوی، یک شکست و ۲۰ امتیاز رده سوم را در اختیار گرفته است.

تنها شکست شاهین شهرداری بوشهر در هفته چهارم مقابل فجر شهید سپاسی و به میزبانی ورزشگاه پارس رقم خورد و قشقایی امیدوار است بتواند یکبار دیگر محمود فکری و شاگردانش را دست خالی راهی بوشهر کند.

در هفته ۱۲ لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور، شاهین شهرداری بوشهر استراحت داشت و قشقایی ۲-یک نتیجه را مقابل نود ارومیه واگذار کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار