رئیس شورای تامین شهرستان رودبارخبر داد:
رئیس شورای تامین شهرستان رودبارجنوب گفت: شب گذشته سجاد جرجندی از کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان رودبارجنوب در درگیری با اشرار مسلح از ناحیه لگن زخمی و به فیض شهادت نائل آمد.
کد خبر: ۶۸۱۲۵۰
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۷ 18 November 2018

به گزارش تابناک کرمان، شب گذشته سجاد جرجندی از کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان رودبارجنوب در درگیری با اشرار مسلح از ناحیه لگن زخمی و به فیض شهادت نائل آمد.

عطاپور رئیس شورای تامین شهرستان رودبارجنوب در این رابطه گفت:خودرو نیروی انتظامی در حال گشت زنی در سطح شهر رودبار بود که به پژو ۴۰۵ مشکوک میشود و دستور ایست میدهند، که سرنشینان پژو خودرو نیروی انتظامی رابه رگبار میبندند.

وی ادامه داد: متاسفانه در این درگیری سجاد جرجندی از ناحیه لگن مجروح و بخاطر خون ریزی شدید در بیمارستان کهنوج به شهادت رسید.

عطاپور در پایان به مردم رودبار جنوب خصوصا خانواده شهید تسلیت و تهنیت گفت و ادامه داد: بزودی مسببین شهادت این شهید و مخلین امنیت را به سزای اعمالشان خواهیم رساند.

سرهنگ رضا فیروز بخت فرمانده انتظامی شهرستان رودبارجنوب به مردم رودبارخصوصا خانواده شهید تسلیت گفت و بیان داشت: عملیات پلیسی برای شناسایی و دستگیری عاملان این درگیری منجر به شهادت مظلومانه شهید جرجندی ادامه دارد.

وی اظهار داشت: مراسم تشییع شهید مدافع وطن “استواریکم سجاد جرجندی” از پرسنل پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی شهرستان رودبار جنوب ،یکشنبه ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ ساعت ۱۴ از چهار راه کلانتری به سمت خیابان بانک ملی انجام و سپس برای خاکساری به زادگاهش روستای طراده منتقل خواهد شد.

انتهای پیام/راه آرمان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار