استاندار کرمان مطرح کرد:
استاندار کرمان با اشاره به اینکه توسعه روستایی اولویت استان است و هر گونه اقدام در این حوزه از مهاجرت‌پذیری و حاشیه‌نشینی جلوگیری می‌کند گفت: حفظ سرمایه موجود بر سرمایه‌گذاری جدید در استان مقدم است.
کد خبر: ۶۸۱۲۵۵
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۸ 18 November 2018

به گزارش تابناک کرمان، محمدجواد فدایی صبح امروز در جلسه برنامه مقابله با کرم خراط درختان گردو که در سالن پیامبراعظم(ص) استانداری کرمان برگزار شد با بیان اینکه افزایش درآمد سرانه مردم و اشتغال را دنبال می‌کنیم اظهار داشت: حفظ سرمایه موجود در استان در راستای اقتصاد مقاومتی است.

وی با اشاره به اینکه مبارزه با آفت‌ها به‌ویژه آفت کرم خراط در استان راستای حفظ سرمایه کشاورزان است بیان کرد: از این رو اقدام در این حوزه بسیار مهم و ضروری است.

استاندار کرمان با بیان اینکه حفظ سرمایه موجود بر سرمایه‌گذاری جدید در استان مقدم است گفت: آموزش به کشاورزان برای مهار آفت‌ها و همچنین به‌کارگیری کشاورزی نوین یک ضرورت در این حوزه است.

وی با اشاره به اینکه هرس درختان باید به‌موقع انجام شود افزود: برای لایروبی قنوات و احیای آنها در نقاط مختلف استان اقدام و تامین اعتبارت لازم باید مد نظر قرار گیرد.

فدایی با بیان اینکه حتی در جاهایی که نیاز است آبرسانی سیار انجام شود گفت: در این رابطه تاکید داریم تا سرمایه موجود کشاورزان استان از دست نرود.

وی با اشاره به اینکه توسعه روستایی اولویت استان است تصریح کرد: هر گونه اقدام در این حوزه از مهاجرت‌پذیری و حاشیه‌نشینی جلوگیری می‌کند.

انتهای پیام/ح

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار