مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با اشاره به تقارن ایام الله دهه فجر امسال با ایام فاطمیه و شهادت حضرت زهرا(س) گفت: به‌دنبال جمع کردن جمعیت و برگزاری برنامه‌ها به هر نحوی نیستیم و کیفیت برنامه‌ها و حفظ شئونات اسلامی برای ما مهم است.
کد خبر: ۶۸۴۶۳۵
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۳ 28 November 2018

به گزارش تابناک کرمان، مهدی صدفی صبح امروز در ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که با حضور ملانوری معاون سیاسی امنیتی استاندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان کرمان در محل سالن پیامبر اعظم استانداری برگزار شد با اشاره به اینکه هشتمین جلسه ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می‌شود اظهار داشت: در این جلسه جمع‌بندی برنامه‌ها را در دستور کار داریم.

وی با بیان اینکه ستاد فعالیت خود را از خردادماه امسال آغاز کرده و 26 کارگروه در ستاد فعالیت می‌کنند گفت: کارگروه‌ها براساس شیوه‌نامه‌هایی فعالیت می‌کنند که از مرکز ارسال و توسط نماینده ولی‌فقیه در استان که رئیس ستاد است به کارگروه‌ها ابلاغ شده است.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با اشاره به اینکه در تمامی شهرها و بخش‌های استان ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تشکیل شده است بیان کرد: برنامه‌های ستاد به ریاست ائمه جمعه در نقاط مختلف استان پیگیری می‌شوند.

وی با بیان اینکه تاکنون حدود 150 عنوان برنامه در ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پیش‌بینی شده است گفت: برنامه‌های پیش‌بینی شده در قالب فعالیت‌های علمی، فرهنگی، ورزشی، هنری، قرآنی، نمایشگاهی، رسانه‌ای و مراسم است.

صدفی با اشاره به تقارن ایام الله دهه فجر امسال با ایام فاطمیه و شهادت حضرت زهرا(س) عنوان کرد: برگزاری جلسات عزاداری با محوریت انقلاب اسلامی هم در این ایام پیش‌بینی شده است.

وی با بیان اینکه بیستم بهمن ماه همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) است گفت: از این جهت باید شئونات اسلامی در اجرای برنامه‌ها دهه فجر رعایت شود.

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار