ششمین اتوبوس مطالبه گری بسیج رسانه استان کرمان به میزبانی اعضای شورای شهر و شهردار منطقه یک و برخی از معاونین شهرداری برگزار شد .
کد خبر: ۶۹۲۶۰۵
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۸ 20 December 2018

به گزارش تابناک کرمان، ششمین اتوبوس مطالبه‌گری بسیج رسانه استان کرمان به میزبانی اعضای شورای شهر و شهردار منطقه یک و برخی از معاونین شهرداری حرکت کرد.

در ابتدای امر اعضای شورای شهر و اصحاب رسانه به بازدید از میدان مشتاق پرداختند و به مسائل مربوط به متکدی گری ، سدمعبر و فروش مواد مخدر پرداختند؛ حسین چناریان در این مورد گفت: باید در خصوص مصرف مواد مخدر آگاه‌سازی و اطلاع رسانی‌هایی صورت گیرد.

زهرا ایرانمنش ادامه داد: باید در خصوص آسیبهای اجتماعی متولیان امر ورود پیدا کنند و سازمان‌دهی صورت گیرد و اگر زمانی مجریان اوامر سر یک میز بنشینند و یک راهکار پیدا کنند ما دیگر مشکلی نخواهیم داشت.

متأسفانه اتاق اصناف با خدمات شهری همکاری نمی‌کند

نیکویی معاون خدمات شهری نیز در خصوص سد معبر برخی میوه فروشان و ورود به پیاده‌روها اظهار داشت: در این خصوص چندین میوه فروش پلمپ شده است ولی متأسفانه اتاق اصناف با ما در حل و فصل این موارد همکاری نمی‌کنند.

فرشاد رئیس شورای شهر نیز در خصوص سوال خبرنگاران در خصوص طرح قلعه دختر بیان کرد: طرحها و قیمت‌گذاری‌ها برای املاک اطراف این قلعه ها صورت می‌گیرد که در صورت قیمت گذاری درست مدنظر قرار می گیرد.

رئیس شورای شهر کرمان ادامه داد: ما مدعی هستیم که اعضای شورا با سلایق مختلف سیاسی وجود دارند و هیچگونه اتخاذ سیاسی در تصمیمات خود نداشته اند و از افرادی که سیاسی هستند در جلسات شورا دعوت نشده است.

وی افزود: در صحن شورا و کمیسیون ها از هیچ چهره سیاسی تا کنون دعوت نشده است.

نیکویی معاون خدمات شهری نیز در پاسخ به سوالی در خصوص عقیم سازی سگ‌های ولگرد در سطح شهر تشریح کرد: عقیم سازی سگ های ولگرد گران تمام می‌شود و بر عهده دامپزشکی است؛ لذا از طریق 3 اکیپ سگهای ولگرد جمع آوری و در اختیار انجمن حمایت از حیوانات ولگرد قرار می گیرد.

وی همچنین در رابطه با جمع آوری افراد متکی از سطح شهر ادامه داد: جمع آوری متکدیان بر عهده شهرداری است ولی در ساماندهی آنها را کمیته امداد، دانشگاه علوم پزشکی و بهزیستی بر عهده دارند.

فرهنگسرای رسانه در برنامه کاری شورای شهر

علی بهرامی عضو شورا شهر افزود: بوستان خبرنگار در مصوبه شورای شهر قرار می گیرد و در آینده نزدیک هم فرهنگسرای رسانه در برنامه کاری شورای شهر خواهد بود.

وی در خصوص بازار کرمان اظهار داشت: بازار شهر کرمان سنتی است و خود کرمانی ها مغازه‌ها را رها کردند یا به اجاره داده‌اند و اکنون تعدادی از مغازه‌های شهر کرمان در اختیار غیر کرمانی‌ها و افاغنه هستند.

ششمین اتوبوس مطالبه گری میزبان اعضای شورای شهر

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار