نوشته‌ها و تصاویر در اختیار زهرا رهنورد قرار می‌گیرد تا او کمک کند این کتاب سریع تر به چاپ‌برسد!!! اما آنچه از زیر چاپ‌ بیرون میاید کتابی است با عنوان "مشبک، تصویر آثار اکبر صوتی کرمانی ، متن نگارش: دکتر زهرا رهنورد!!!"
کد خبر: ۶۹۷۵۰۰
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۰۰:۵۶ 31 December 2018

به گزارش تابناک کرمان، نام هنر مشبک در کشورمان آنچنان با پدر آن در آمیخته است که به جرأت میتوان گفت کسی از اهالی این هنر نیست که استاد علی اکبر صوتی پدر مشبک را نشناسد: فردی مومن به معنای واقعی کلمه،نجیب و بی‌ادعا همچون پهنه وسیع کرمان و انسانی عارف و زاهد که نمونه کاملی از یک کرمانی کریم است.

حال تصور کنید که چنین فردی میخواهد حاصل تجربه و عمر خویش که سالها جمع آوری و نوشته است را چاپ کند، از قضا از طریق یک دوست قدیمی برای تسهیل در امور چاپ‌ و نشر به فردی معرفی می‌شود که خود را روشنفکرترین زن ایران میداند و شوهرش نیز بارها او را با همین عنوان معرفی کرده است. نوشته‌ها و تصاویر در اختیار زهرا رهنورد قرار می‌گیرد تا او کمک کند این کتاب سریع تر به چاپ‌برسد!!!

اما آنچه از زیر چاپ‌ بیرون میاید کتابی است با عنوان "مشبک، تصویر آثار اکبر صوتی کرمانی ، متن نگارش: دکتر زهرا رهنورد!!!"
آری خانم روشنفکر ایران تمام زحمت پنجاه ساله پیرمرد نجیب کرمانی را یک شبه به نام خود میزند....
پاورقی: برای کسب اطلاعات بیشتر مراجعه شود به دکتر رجبعلی انتشارات سمت یا استاد صوتی کرمانی....

هنر فراموش شده رهنورد!!بانوی روشنفکر یا بانوی سارق؟!
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار