همزمان با اجلاسیه ی شهدای زن برگزار می‌شود؛
مسئول بسیج جامعه زنان استان کرمان ادامه داد: انجام مشاوره رایگان برای زوجین با هدف بصیرت افزایی آنان از دیگر اهداف این پیوند فاطمی است.
کد خبر: ۷۰۲۸۵۹
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۰۱:۲۱ 14 January 2019

به گزارش تابناک کرمان ، اکرم رنجبر مسئول بسیج جامعه زنان استان کرمان طی گفتگویی در رابطه با پیوند فاطمی اعلام داشت: کمیته خواهران کنگره شهدای کرمان همزمان با اجلاسیه ی شهدای زن که در سالروز تولد حضرت زهرا سلام الله علیها است پیوند فاطمی با هدف ازدواج آسان در نظر گرفته است که ثبت نام افراد از ۱۵ دی شروع و تا 15 بهمن ادامه خواهد داشت.

وی به برنامه‌های پیوند فاطمی اشاره کرد و گفت: دوستانی که مایل باشند در تاریخ 7 اسفندماه مراسم عقدشان در محل برنامه باشد بصورت رایگان عقدشان بسته خواهد شد و نیاز به پرداخت هزینه به دفتر خانه نیست همچنین به زوجین شرکت کننده در این مراسم هدیه‌ای به رسم یادبود داده خواهد شد و به افراد کم بضاعت و آبرومند در این مراسم چند قلم کالای اساسی منزل رایگان از سوی ستاد کنگره شهدا اهدا خواهد شد.

مسئول بسیج جامعه زنان استان کرمان ادامه داد: انجام مشاوره رایگان برای زوجین با هدف بصیرت افزایی آنان از دیگر اهداف این پیوند فاطمی است.

رنجبر با اعلام  آمادگی همکاری با افرادی که در این زمینه مایلند گام بردارند، افزود: تعدادی از اصناف نیز با ما در این اقدام زیبا همراه شده‌اند از جمله آنکه افرادی که سفره عقد دارند به صورت رایگان سفره‌هایشان را پهن می کنند و زوجین می‌توانند در کنار این سفره ها عقدی به یاد ماندنی و فاطمی داشته باشند و همچنین عکاسان نیز حاضر شدند تا مراسم عقد این زوجین را عکس بگیرند و به هر زوج یک عکس رایگان هدیه دهند همچنین هیئت المهدی در نظر دارد به مناسبت چهل سالگی انقلاب کیک چهل متری را بپزند و اسم شهدای زن را بر روی این کیک ثبت کند.

مشاوره رایگان برای زوجین جهت بصیرت افزایی

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار