لیگ دسته اول فوتبال ساحلی کشور با حضور شش تیم برگزار شد که در پایان شهرداری دشتی پارسیان هرمزگان با ١٩ امتیار قهرمان شد و به همراه دریانوردان بوشهر که ١٨ امتیازی بود به لیگ برتر صعود کرد.
کد خبر: ۷۰۴۶۲۹
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۹ 17 January 2019

به گزارش تابناک مازندران، ورود AFC و فیفا به رای کمیته انضباطی و استیناف در رابطه با نتایج لیگ یک فصل گذشته؛ تیم های صعودکننده را جابجا کرد.

كميته استيناف فدراسيون فوتبال با پذيرش اعاده دادرسی تيم فوتبال ساحلی موج بندرگناوه استان بوشهر ، رای به كسر ٨ امتياز شهرداری دشتی پارسيان داد.

 لیگ دسته اول فوتبال ساحلی کشور با حضور شش تیم برگزار شد که در پایان شهرداری دشتی پارسیان هرمزگان با ١٩ امتیار قهرمان شد و به همراه دریانوردان بوشهر که ١٨ امتیازی بود به لیگ برتر صعود کرد.

تیم موج بندرگناوه نسبت به حضور یک بازیکن محروم در ترکیب شهرداری دشتی هرمزگان معترض بود و کمیته انضباطی با پذیرش این ادعا ، ضمن سه بر صفر اعلام کردن بازی پارسیان و موج گناوه، کلیه امتیازات شهرداری که با حضور بازیکن محروم کسب شده بود را کسر کرد.

شهرداری دشتی نسبت به رای به استیناف شکایت کرد و کمیته استیناف با این استدلال که اعتراض نماینده گناوه در مهلت ٢٤ ساعت قانونی پس از بازی نبوده رای کمیته انضباطی را نقض کرد.

 باشگاه موج گناوه و تيم فوتبال ساحلی نوشهر با درخواست اعاده دادرسی مستندات لازم مبنی بر اعلام به موقع اعتراض را تقدیم کمیته استیناف کردند. در همین خصوص مکاتباتی با AFC و فیفا هم صورت گرفت و هر دو نهاد بین المللی فوتبال ، از فدراسیون خواستار گزارش این پرونده شدند.

استعلام از مراجع ذیربط از جمله مخابرات و سوابق ارسال فاکس و سایر مستندات در دستور کار استیناف قرار گرفت و این کمیته پس از چهار ماه بررسی، رای به تایید رای اولیه کمیته انضباطی صادر کرد تا جدول لیگ یک ساحلی دستخوش تغییرات اساسی شود.

بدین ترتیب با اعمال مواد ٤٦ و ٦٠ آیین نامه انضباطی با اعطای سه امتیاز به نماینده گناوه به سبب عدم اعتراض به موقع تیم های دیگر فقط نتیجه همین بازی تغییر کرد اما با احراز تخلف تیم پارسیان و کسر ٨ امتیاز از این تیم در بازی هایی که از این بازیکن استفاده کرده بود ، دریانوردان بوشهر با ١٨ امتیاز قهرمان شد و تیم موج-سواران_ساحل_نوشهر ( #فوتبال_ساحلی_نوشهر) با ١٧ امتیاز به عنوان تیم دوم صعود کرد.

موج گناوه و فرش حدادی اصفهان ١٥ امتیازی شدند و در لیگ یک باقی ماندند و شهرداری دشتی با ١١ امتیاز و دهیاری صادق آباد با سه امتیاز سقوط کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار