در راستای کنگره 6500 شهید استان؛
مسئول سازمان بسیج و بازاریان استان کرمان خاطر نشان کرد : در راستای کنگره 6500 شهید استان کرمان و گرامی داشت ایام الله دهه فجر 32500 قرص نان و توزیع 6500 بسته نان در بین خانواده مستمند در دو مرحله به نیابت شهدا توزیع گردید. که جا دارد از مجموعه های خیر در اصناف علی الخصوص اتحادیه محترم نانوایان تشکر و قدردانی کنم
کد خبر: ۷۱۱۷۸۹
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۵ 05 February 2019

توزیع 6500 قرص نان در بین محرومینبه گزارش تابناک کرمان، محمدرضا رهرو مسئول سازمان بسیج و بازاریان استان کرمان در گفتگو با خبرنگار تابناک اظهار داشت: مجموعه سپاه و بسیج همواره جهت خدمت به محرومین و مستضعفین پیشتاز بوده است و در این راستا از هیچ کمکی دریع نخواهند کرد.

وی ضمن اشاره به بیانات رهبر کبیر انقلاب در خصوص کمک به محرومین گفت: امام خمینی (ره) خدمت به محرومان و مستضعفان را بالاترین عبادت  می‌دانست در همین راستا با همکاری اتحادیه نانوایان شهر کرمان اقدام به پخت نان جهت توزیع بین نیازمندان کردیم.

مسئول سازمان بسیج و بازاریان استان کرمان  خاطر نشان کرد: در راستای کنگره 6500 شهید استان کرمان و گرامی داشت ایام الله دهه فجر 32500 قرص نان و توزیع 6500 بسته نان در بین خانواده مستمند در دو مرحله به نیابت شهدا توزیع گردید. که جا دارد از مجموعه‌های خیر در اصناف علی الخصوص اتحادیه محترم نانوایان تشکر و قدردانی کنم.

انتهای پیام/*

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار