نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس گفت: مشکلات معیشتی مردم با تعارفات حل نمی‌شود و نیاز است رئیس جمهور برای سفره مردم نیز یک علی برکت الله بگوید.
کد خبر: ۷۱۶۲۶۶
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۷ 18 February 2019

به گزارش تابناک کرمان، شورای اداری هرمزگان در شامگاه دو روز مانده به اسفند 97 در حالی با حضور رئیس‌جمهور و بالغ بر 800 نفر از نخبگان و فعالان سیاسی و اقتصادی و اجتماعی هرمزگان برگزار شد که طرح عدم کفایت و استیضاح حسن روحانی توسط جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در 14 محور ازجمله عدم برخورد با بیکاری، سومدیریت در کنترل بازار ارز، وارد آمدن خسارت به منافع ملی، سوءمدیریت در کنترل قیمت کالاها و... کلید خورده بود که شاهد دو سخنرانی مهم بود‌یم.

آقای رئیس جمهور یک «علی برکت الله» هم برای سفره مردم بگویید/ تعارفات برای مردم نان نمی‌شود

یکی؛ سخنان آشوری رئیس مجمع نمایندگان استان که با تیزبینی و ظرافت خاصی، بار دیگر رئیس‌جمهور و وزیر کشور را که از قضا در کنار هم نشسته بودند، در موضوع منتفی شدن انتزاع پارسیان به مشارکت گرفت و با بیان کلی مطالبات عمومی مردم استان، بواقع ترسیم‌کننده فضایی مطالبه‌گرانه بود و آنجا که سخن از ضرورت افزایش اعتبارات استان برای جبران عقب‌ماندگی‌ها و رفع بیکاری‌ها کرد، از تلاش‌های صورت‌گرفته در جهت ایجاد ظرفیت‌های ملی تقدیر و از رئیس‌جمهور خواست تا دستور اختصاص 50 درصد از اشتغال بنگاه‌های اقتصادی استان به نیروهای بومی مورد تأکید قرار گیرد.
اما سخنان آیت‌الله نعیم‌آبادی آن‌چنان کوبنده و پر تحرک بود که رئیس‌جمهور را وادار کرد تا محور کلامش را حول اظهارات امام جمعه بندرعباس بچیند...
تکه علی برکت‌الله برای حل مشکل گرانی به رئیس‌جمهور نیز آنقدر داغ بود که تا پایان جلسه سایه‌اش بر کل مراسم سنگینی کند.
سه جمله معترضه "بانک‌ها مردم و کشاورزان را گرفتار کرده‌اند" ، "مردم گوشت را در خواب می‌بینند" و " با کف زدن و تعارف گرانی و مشکلات مردم حل نمی‌شود" آنچنان کوبنده بود که نگاه همگان را به چهره روحانی متمرکز و صدها سایت و کانال مطرح تلگرامی را به بازنشر آن بکشاند.
آنچه در شورای اداری 28 بهمن از سوی رئیس مجمع نمایندگان و همین طور از سوی آیت‌الله نعیم‌آبادی بیان شد، آینه تمام‌نمایی از خواست واقعی مردم هرمزگان بود.
شایان ذکر است مسئولیت استارت زدن کف و سوت در جلسه بر عهده مشاور هتل نشین فضای مجازی استاندار هرمزگان جناب آقای ابراهیم درخواه بود.

آیت‌الله غلامعلی نعیم آبادی در جلسه شورای اداری استان هرمزگان با انتقاد از وضعیت نامناسب معیشتی مردم اظهار داشت: مردم از انقلاب خود راضی هستند در 22 بهمن این موضوع و عشق به رهبری را نشان دادند و باید برای سفره آنها فکر شود.
‎وی افزود: احداث پروژه‌های مختلف بر دو قسم است بخشی که کمک کار صنعت و دولت است از جمله پالایشگاه باید باشد اما پروژه‌های نظیر ساخت جاده‌ای که از قبل مناسب است اینها مشکل سفره مردم را حل نمی‌کند، اولویت با کدامه ....
‎نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: عمده مشکلات مردم که با تبلیغات دشمن در حال تبدیل به نارضایتی عمومی است مربوط به سفره آنهاست که باید حل کنید، قیمت گوشت کیلویی 100 هزار تومان است با این قیمت‌ها مردم باید گوشت را در خواب ببینند نه بیداری، ماهی هم کیلویی 120 هزار تومان حضرت آقای رئیس‌جمهور اینها را باید یک فکری بکنید و سایر اقلام بالاست.
‎آیت الله نعیم آبادی ادامه داد: کشاورزان ما مشکل دارند باید رسیدگی شود بانک‌ها رعایت کنند و در شرایطی که کشاورز در سختی است بانکها فلج‌کردند.
‎وی در واکنش به تذکر استاندار نسبت به رعایت وقت معین شده، اظهار داشت: بنده اصلا نمی‌خواستم صحبت کنم اما این تعارفات برای مردم نان نمی‌شود آقای استاندار، مشکل مردم را حل کنید آقای عزیز، مردم نان ندارند.
‎نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان در پایان گفت: آقای رئیس جمهور یک علی برکت الله هم برای حل مشکل سفره مردم بگویید ان‌شالله مشکل سفره ملت هم حل بشود علی برکت الله!

انتهای پیام/حسن عباسی

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۱
اخرش هم برای سفره مردم علی برکت الله نگفت روحانی
حجت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۵
مردم دارند از گرسنگی ممیرند اقای الابرکت الله حقوق کارمندان وبازنشستگان لشکری زیر فقر است خداوکیلی چه قصدی دارید میدانید اگر خدای ناکرده مردم را ور نیابیم چه خطراتی در پیش رو داریم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار