نماینده مردم خرمشهر خبر داد
نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی از راه اندازی دانشگاه هنر در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۷۱۷۹۴۷
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۸ 23 February 2019

عبدالله سامری در پنجمین آئین گرامیداشت سید جمشید مرعشی پور پدر موسیقی خرمشهر در مجتمع فرهنگی هنری خلیج فارس، اظهار کرد: درخواستی از سوی سید محمد حسین مرعشی پور رئیس انجمن موسیقی خرمشهر مبنی بر راه اندازی دانشگاه هنر در خرمشهر ارائه شد که من با پذیرش پیشنهاد موضوع را با دو وزیر مربوطه فرهنگ و ارشاد اسلامی و علوم مطرح کرده و بعد از پایان بررسی بودجه کشور به صورت جدی پیگیری آن خواهم شد.

وی افزود: به جرأت می توان ادعا کرد که ظرفیت هایی که در خرمشهر در عرصه فرهنگ و هنر از جمله فرهنگ انقلاب، اسلامی و دفاع مقدس وجود دارد در هیچ کدام از شهرهای استان خوزستان وجود ندارد و می تواند در عرصه های فرهنگی به جایگاه والا دست یابد.

نماینده مردم خرمشهر در ادامه به کمک های سازمان منطقه آزاد اروند در عرصه توسعه زیرساخت های فرهنگی هنری خرمشهر اشاره کرد و گفت: کمک های بسیاری از سوی منطقه آزاد اروند برای مباحث عمرانی و احداث زیر ساخت های فرهنگی شده است و برخی از پروژه های نیمه احداث به علت مشکلات فعلی کشور است.

وی توضیح داد: کشور در شرایط نامساعدی قرار گرفته است که بسیاری از کشورها برای به زانو درآوردن نظام جمهوری اسلامی ایران متحد شده اند و خواهان ضربه زدن به اسلام و فرهنگ اسلامی هستند و امیدواریم این شرایط هرچه زودتر مرتفع شوند.

 

منبع: مهر
اخبار تبریز

اخبار اردبیل

اخبار البرز

اخبار اصفهان

اخبار ایلام

اخبار تهران

اخبار خراسان جنوبی

اخبار خراسان رضوی

اخبار خراسان شمالی

اخبار مازندران

اخبار خوزستان

اخبار فارس

اخبار قزوین

اخبار قم

اخبار کردستان

اخبار کرمانشاه

اخبار کهکیلویه و بویراحمد

اخبار گیلان

اخبار همدان

اخبار یزد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار