تیم والیبال کاله مازندران پس از پیروزی ارزشمند دیدار هفته گذشته خود در اردکان ، عصر فردا (یکشنبه) در آمل به مصاف تیم خاتم اردکان می رود .
کد خبر: ۷۱۸۲۰۹
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۱ 23 February 2019

تیم والیبال کاله مازندران پس از پیروزی ارزشمند دیدار هفته گذشته خود در اردکان ، عصر فردا (یکشنبه) در آمل به مصاف تیم خاتم اردکان می رود .

به گزارش خبرنگارخبرگزاری صداوسیما، نخستین دیدار کاله مازندران وخاتم اردکان یزد چهارشنبه یکم اسفند در اردکان برگزار شد و شاگردان جوان وگمنام بهروز عطایی با نتیجه 3 بر 2 میزبان عنوان دار و قهرمان فصل گذشته لیگ برتر والیبال باشگاه های ایران را شکست دادند.

تیم والیبال کاله مازندران پس از این پیروزی ارزشمند ، عصر فردا (یکشنبه) در آمل برای کسب دومین پیروزی و صعود به جمع چهار تیم پایانی لیگ برتر به مصاف تیم خاتم اردکان می رود .

دومین دیدار این دو تیم فردا ساعت 16 به میزبانی تیم کاله مازندران درسالن ورزشی پیامبراعظم آمل برگزار می شود.

غافلگیری قهرمان آسیا درگام نخست

دو تیم درحالی پای به بازی های مرحله حذفی لیگ برتر والیبال گذاشتند که تیم خاتم اردکان قهرمان فصل گذشته و رده سومی جدول ، حریف تیم کاله ای شد که در مکان ششم جدول بود.

رویارویی دو تیم دراین مرحله با توجه به نفراتی که به لحاظ توانایی های فردی و امکاناتی دو باشگاه دراختیار داشتند، قرعه کمترین شانس پیروزی به نام کاله مازندران افتاده بود .

اما شاگردان جویای نام بهروز عطایی در کاله مازندران که نیم فصل دوم با اعتماد به نفس بالا و تجربه اندوزی از بازی های نیم فصل به مرز پختگی حداقلی رسیده بودند، بازی های پایانی لیگ را سزاوارانه بازی و تیم های مدعی را نیز زمین گیر کردند.

کسب پیروزی دوراز انتظار 3بر2 کاله مازندران برابر خاتم اردکان درنخستین دیدار مرحله حذفی این رقابتها زنگ خطر را برای حذف یکی از مدعیان قهرمانی درفصل جاری مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور که فصل گذشته قهرمانی والیبال جام باشگاه های آسیا را درکارنامه نیزدارد، به صدا درآورده است.

محمدرضا سالک، سرمربی خاتم اردکان برای برگرداندن امیدهای ازدست رفته تیمش وصعود به مرحله بعدی به کسب دوپیروزی در دوبازی آینده برابر کاله مازندران نیاز دارد، پیروزی که روی کاغذ در آمل و مقابل هواداران پرشور تیم کاله مازندران که با حمایت های مثال زدنی شان، کار را برای هرحریفی سخت می کنند.

کاله امیدوارتر درمسیرشگفتی سازی لیگ

شاید با نفراتی که دراین فصل بهروز عطایی سرمربی تیم کاله مازندران وبه خصوصی نتایجی که در بازی های نخست نیم فصل کسب کرده بود، کمترهوادار و یا کارشناسی را به آینده این تیم ویا حتی رسیدن به جمع 8 تیم پایانی لیگ برتر امیدوار می کرد.

کسب پیروزی های غرورآفرین برابر تیم های مدعی ازجمله پیکان، شهرداری ورامین، خاتم اردکان وچند تیم دیگر باعث شد تا کاله مازندران با پیروزی درنخستین دیدار مرحله حذفی لیگ برتر، معادلات مسابقات دراین مرحله را دچارچالش کند.

تماشاگران ، برگ برنده کاله مقابل خاتم

کاله مازندران که یکی از پرشورترین ودرعین حال پرتماشاگرترین تیم های لیگ برتری والیبال ایران یاد می شود، با پشتوانه این مزیت مهم توانسته درسال های اخیر بسیاری از غیرممکن ها و نشد ها را برابر سخت ترین رقبا نیز ممکن کند ودر بدبینانه ترین حالتی که پیروزی برابر حریفان درخانه سخت به نظر می رسد، فاتح میدان باشد.

با توجه به بازی حساس و دومین دیدار دو تیم کاله مازندران و خاتم اردکان که پس از سالها دوری نماینده مازندران رابرای رسیدن به سکو نزدیک تر کرده است، سالن پیامبراعظم را بیش از ظرفیت آن تکمیل خواهد کرد و این مهم کار را برای دومین پیروزی شاگردان بهروزعطایی در تیم کاله متحمل خواهد کرد.

درصورت پیروزی کاله مازندران برابر خاتم اردکان ، تیم کاله درمجموع دومسابقه وکسب پیروزی راهی مرحله دوم حذفی وجمع چهارتیم پایانی صعود خواهد کرد.

درصورت شکست کاله مازندران برابر خاتم اردکان، جدال حساس دوتیم برای صعود به بازی سوم کشیده خواهد شد که روز چهارشنبه 8 اسفندماه برگزار خواهد شد.

امید به صعود داریم

سرمربی تیم کاله مازندران هم درآستانه بازی حساس تیمش برابرخاتم اردکان به خبرنگارما گفت، بازی سختی قطعا خواهد بود و خاتم برای پیروزی تلاش خواهد کرد و این تیم با همه توان به میدان خواهد آمد.

بهروز عطایی افزود: پیروزی در بازی اول وآن هم درخانه تیم مدعی مثل خاتم کار آسانی نبود وبازیکنان ما، واقعا دست به کاربزرگی زدند که توانستند این تیم را با تمام ستاره هایش وجو نابرابری که در سالن بود، شکست دهند.

وی ادامه داد، ما درآمل با حمایت تماشاچیان خودمان که امیدزیادی دارد دربازی عصریکشنبه بیشتر از بازی های دیگر به سالن خواهند آمد از کاله حمایت خواهند کرد، امیدوارم که با حمایت تماشاگران وروز خوب بچه ها، بتوانیم خاتم را درآمل با شکست بدرقه کنیم.

فدراسیون والیبال اعلام کرد : ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی والیبال ایران فردا با سفر به شهر آمل تماشاگر دیدار دو تیم کاله مازندران و خاتم اردکان خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار