رهبرانقلاب در دیدار دست‌اندرکاران کنگره شهدای کرمان:
رهبر معظم انقلاب پیام جاودانه شهیدان را برحذر داشتن جامعه از ترس و اندوه خواندند و فرمودند: تلاش دشمنان ایران از جنگ نرم، اندوهگین و ناامید کردن ملت ایران و ترساندن آن از ورود به میدان است.
کد خبر: ۷۲۰۵۴۰
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۴ 28 February 2019

به گزارش تابناک کرمان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار دست‌اندرکاران کنگره بزرگداشت 6500 شهید استان کرمان که در تاریخ 6 اسفند 97 برگزار شده بود، صبح امروز در مصلای امام علی (ع) در کرمان منتشر شد.

 

پیام جاودانه شهیدان برحذر داشتن جامعه از ترس و اندوه است

حضرت آیت الله خامنه‌ای در این دیدار، بزرگداشت نام و یاد شهیدان را تکریم جهاد و مجاهدان در راه خدا، و تشویق به ادامه دادن راه پر افتخار آنان دانستند و گفتند: در دوران دفاع مقدس، یاد کردن توأم با احترام و افتخار از شهیدان و رزمندگان موجب شد میل به حضور در میدان دفاع از کشور گسترش یابد و امروز نیز هدف دشمنان از ضدیت با احیاء یاد شهیدان، مسدود کردن جاده پرافتخار شهادت و جلوگیری از تشویق آحاد جامعه به حرکت مجاهدانه است.

رهبر انقلاب اسلامی، افزودند: تعظیم نام و یاد شهیدان حرکت مجاهدانه را در کشور تقویت می‌کند.
ایشان راز اقتدار یک ملت را وجود جوانان دلیر، نترس و آماده سینه سپر کردن و ایستادگی در عرصه‌های گوناگون دانستند و گفتند: ملتی که از این سرمایه برخوردار باشد، پیروز و مقتدر است و هرگز ذلیل نخواهد شد، و احیاء نام شهیدان، سازنده چنین سرمایه و جوانانی است.

حضرت آیت الله خامنه‌ای پیام جاودانه شهیدان را برحذر داشتن جامعه از ترس و اندوه خواندند و خاطرنشان کردند: تلاش و هدف دشمنان ایران از جنگ نرم، «اندوهگین و ناامید کردن ملت ایران و ترساندن آن از ورود در میدان» است اما در مقابل، پیام و بشارت شهیدان برای ما این است که اگر بر خلاف خواست دشمنان وارد میدان مبارزه شوید، خدای متعال همچون دوران دفاع مقدس، ترس و اندوه را دور خواهد کرد.

رهبر انقلاب اسلامی همچنین با تجلیل از علما، جوانان و عموم مردم مؤمن و شریف و نجیب کرمان و یادآوری خدمات آنان به اسلام و انقلاب، افزودند: همه به‌ویژه جوانان باید هرچه بیشتر کار و تلاش کنند تا بتوانند سهم خود را در پیشرفت کشور همچون گذشته ادا کنند.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار