ادامه سریال اقدامات و پیشنهادات تبلیغاتی؛
نزدیک انتخابات است و تجربه نشان داده اکثر نماینده‌ها با پیشنهاد اختصاص ماهیانه به مردم، توانسته‌اند، رأی خوبی جمع‌آوری کنند.
کد خبر: ۷۲۳۳۰۵
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۶ 02 March 2019

به گزارش تابناک کرمان، پورابراهیمی، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: سرانه مابه التفاوت نرخ ارز ترجیحی تا نرخ بازار آزاد باید در قالب اعتبار به مردم پرداخت شود. 

سرانه سالانه مابه التفاوت نرخ ارز ترجیحی با سامانه نیما بیش از 6 میلیون تومان و با نرخ ارز سامانه سنا 12 میلیون تومان می‌شود!!!.

پیشنهاد اختصاص اعتبار ماهانه یک میلیونی به هر ایرانی به جای ارز ترجیحی برای کالاهای اساسی!!!

نزدیک انتخابات است و تجربه نشان داده اکثر نماینده‌ها با پیشنهاد اختصاص ماهیانه به مردم، توانسته‌اند، رأی خوبی جمع‌آوری کنند.

اما چندی بعد از وعده‌های پرداخت یارانه‌های چند صد هزار تومانی و چند میلیونی این بار نوبت به سفرهای علمی و تحقیقاتی و میدانی رسیده است! که پورابراهیمی در اقدامی عجیب برای شهرداران و اعضای شورای اسلامی شهرها و بخش‌های حوزه انتخابیه خود بلیط هواپیما، مکان اقامت و ایاب و ذهاب تدارک دیده تا مثلاً از پروژه‌های یک استان دیگر، بازدید بعمل آورند.

سوالات و شبهات:
 هزینه این سفر از چه محلی پرداخت می‌شود؟

هدف از این سفر بازدید از پروژه‌هاست یا تبلیغات زودهنگام؟

بهتر نبود این چند ده‌میلیون که قرار است خرج آقایون محترم شهردار و اعضای شورای شهر شود، خرج عمران یک منطقه محروم می‌شد؟

اما سخنی با مردم
لطفاً دقیق رصد کنید که کدامین منتخبان شما در شورای شهر در حالیکه به ایام پایانی سال نزدیک می‌شویم حاضر به رفتن به این سفر می‌شوند؟

اما دستگاه‌های محترم نظارتی و بازرسی
بررسی نمایید که منشأ این پولها کجاست؟ این پولها از کجا و به چه نیت‌هایی خرج می‌شوند؟

چرا با دعوت رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در محل دفتر کمیسیون اقتصادی نشست فرمانداران، شهرداران و بخشداران شهرستانهای کرمان و راور با پورابراهیمی برگزار می‌شود.

با دعوت پورابراهیمی از فرمانداران، شهرداران و بخشداران شهرستان‌های کرمان و راور، نشستی در محل کمیسیون اقتصادی مجلس در زمینه حل مشکلات این دو شهرستان برگزار شد. که در این نشست دکتر پورابراهیمی ضمن تشکر از حضور مسئولین استان در تهران، از جلسه با سه تن از وزرا خبر داد و گفت: دیدار با وزیران امورر اقتصای و دارایی، وزیر صنعت و وزیر کشور از برنامه‌های دو روز حضور فرمانداران، شهرداران و بخشداران شهرستان‌های کرمان و راور در تهران است.

در ادامه این نشست، مهندس بابایی فرماندار کرمان، مهندس اژدری فرماندار راور و مهندس عالم‌زاده شهردار کرمان نیز ضمن تقدیر و تشکر از برگزاری این نشست و هماهنگی انجام شده جهت دیدار با وزرای دولت، مواردی از مشکلات و چالش‌های مسائل شهری و نیز پیشنهاداتی به منظور بهبود وضعیت موجود ارائه داشتند.
خروجی چنین جلساتی واقعاً چیست؟
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار