کارشناس رسمی و محقق تأمین آب مطرح کرد؛
کد خبر: ۷۲۳۳۵۱
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۲ 08 March 2019

کاش مقدمات حضور ایشان در مدیریت آب و خاک استان فراهم می‌شد، تا در جلسه‌ای با حضور کارشناسان قدیم و جدید آب و خاک با توهمات ایشان پاسخ داده می‌شد (پیام هدایت شده از F.H که حاضر به معرفی خود هم نشده)

 

تحلیل توهم در امور آب و خاک استان کرمان

به گزارش تابناک کرمان، حسن اشرف‌گنجویی کارشناس رسمی و محقق تأمین آب طی گفتگویی اظهار داشت: از سال 1373 لغایت 1376 در مدیریت آب و خاک استان کرمان بعنوان مسئول تأمین آب مشغول به کار بودم. در این مدت زمانی پروژه سد خاکی کریم آباد ماهان با پیمانکاری موسسه جهاد نصر اجرا و تا این حد مورد تائید و تشویق استانداری کرمان قرار گرفت، که پروژه مطروحه اولین طرح مشترک مطالعاتی و اجرایی سازمان کشاورزی و جهاد نصر بعنوان ارگانی جهادی تلقی گردید. پروژه سد خاکی کریم آباد ماهان کلاس درس و آموزش کار احداث سد خاکی در استان کرمان شد، هر لحظه کار کارگاه پروژه از زمان راه‌اندازی تا پایان کار جلسه بود.

وی ادامه داد: جلساتی که مسئولین تراز بالای معاوت امور زیر بنایی وزارت کشاورزی، معاونت فنی استانداری کرمان، سازمان برنامه و بودجه، تمامی کارشناسان و جهاد سازندگی استان در چگونگی شکل گیری و انجام امور انتخاب مصالح، دانه‌بندی منابع قرضه، لایه‌ریزی مصالح از جهت رطوبت دادن، میکس کردن، به رطوبت بهینه رساندن، کوبیدن، نحوه احداث تراشه و خاکریزی پی‌سد، زهکش، و... نقش و در محل کارگاه جلسه برگزار می‌نمودند. با جمع‌بندی اظهار نظر مجموعه بازدید کننده‌ها سدی ساخته شد که برای همیشه در استان کرمان ماندگار و الگویی درآمد، ولی با حذف نمودن اینجانب و شرکت جهاد نصر بعنوان پیمانکار از مدار سدهای خاکی و تخریب کلیه جلساتی که می‌توانستند از گروه راین هم سدی ماندگار مشابه کریم آباد بسازند، با ریشه کن نمودن، جلسات کارشناسی سدی ساختند که با هزینه پنج میلیارد تومان صدای شکستن اآن بعد از اولین آبگیری به گوش نه تنها آحاد کشورمان بلکه به گوش همه جهانیان رسید. دو پدیده مطروحه را به دقت موشکافی فرمایید تا برای طراح تئوری توهم روشن شود، که چه کسانی در توهم هستند؟ آنهم برای انجام اموری که مطالبات مردم هستند. خود را اصلاح نمایند، همه جلساتی که در ذهنتان قصد برگزار نمودن دارید، در سد گروه راین، سد خاکی گیتری، بند انحرافی چهار فرسخ، کشیت، سدبندی حسن آباد بویه، چارقوئیه بافت، کوهبنان، طرح‌های آبیاری تحت فشار جمع‌آوری شده، همه و همه در جلسات اجتماعی به نمایش گذاشته شده‌اند.در فکر شکستن این توهمات و خودمحوری کارشناسان قدیم و جدید باشید، تا راه نجاتی برای استان از بحران آب، شناسایی و اجرایی گردد.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار