چرا دغدغه ائمه جمعه شهرستانها مورد توجه کمیته امداد نیست و سفارشهای پشت پرده سرلوحه کاری قرار گرفته، به نظر می‌رسد مدیران اجرایی به منظور تعامل با ائمه محترم جمعه باید اهتمام بیشتری از خود نشان داده و در این مقطعی که مردم درگیر مشکلات اقتصادی هستند، با بی‌تدبیری بار مضاعفی بر دوش آنها تحمیل نگردد.
کد خبر: ۷۲۸۱۲۳
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۷ 22 March 2019

به گزارش تابناک کرمان، حجت الاسلام علی رنجبر ماهانی امام جمعه ریگان امروز در اولین خطبه های نماز جمعه سال 98 این شهرستان گفت: در مدیریت اسلامی اصل مشورت برای همه مسئولین خطاها را کم می‌کند. نبی مکرم اسلام (ص) در جنگها از یاران خود مشورت می‌گرفتند، رهبر معظم انقلاب نیز در نصب مسئولین با کارشناسان و صاحب نظران مشورت می‌گیرند.

 

خطیب جمعه ریگان ادامه داد: ائمه جمعه همیشه در خدمت نهاد مقدس کمیته امداد بوده‌اند و هستند و جای تعجب است که مدیر کل کمیته امداد استان که یک نهاد انقلابی است هیچ مشورت و تعاملی با ائمه جمعه شهرستان ها ندارند.

وی تصریح کرد: چه شده است که در خواست‌ها ،توصیه‌ها و دغدغه‌های ائمه جمعه شهرستان‌ها در تقویت نهاد کمیته امداد مورد توجه قرار نمی‌گیرد ولی سفارش‌های پشت پرده نصب و عزل‌های مدیران در شهرستانها از این و آن باید مورد توجه قرار بگیرد.

خطیب جمعه ریگان در پایان عنوان داشت: آقای آشور زاده مدیری انقلابی، فعال، دلسوز و بومی هستند که تا دیروز خود کارشناسان کمیته امداد از مرکز و استان که ارزیابی کرده‌اند اعلام رضایت نموده‌اند، اما امروز چه شده است که یک چهره انقلابی و فعال ضعیف‌ترین مدیر در استان اعلام می‌شود، من مطمئن هستم کاسه‌ای زیر نیمه کاسه است.مسئولین باید در برخی تصمیم‌ها در شهرستانها تجدیدنظر کنند.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار