امام جمعه چالدران با اشاره به روز 12 فروردین گفت: در این روز جمهوری اسلامی متولد شد و از بزرگترین اعیاد انقلاب اسلامی به شمار می‌رود چون شخصیت واقعی مردم ایران ظهور کرد.
کد خبر: ۷۲۹۵۳۷
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۷ 29 March 2019
12 فروردین از بزرگترین اعیاد انقلاب اسلامی است

به گزارش تابناک آذربایجان غربی حجت‌الاسلام ناصر آقایی امروز در آیین نماز جمعه چالدران با اشاره به شعار سال مبنی بر رونق تولید اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی با نگاه راهبردی به  مسائل کشور، مهمترین مسئله کنونی کشور را اقتصاد دانسته و به کاهش ارزش پول ملی، کاهش قدرت خرید مردم و تعطیلی کارخانه‌ها اشاره فرمودند.

وی با تاکید بر اینکه رونق تولید انتظار به حق ملت است تصریح کرد: رونق تولید، آرمانی اسلامی است و با توجه به اینکه تهاجم دشمنان بر روی مسائل اقتصادی است و منابع دینی نیز مسئله اتکاء به خود را واجب دانسته‌اند، به همین سبب باید تولید در کشور رونق گیرد.

امام جمعه چالدران در ادامه با اشاره به روز 12 فروردین افزود: در این روز جمهوری اسلامی متولد شد و شکل گرفت و از بزرگترین اعیاد انقلاب اسلامی به شمار می‌رود چون شخصیت واقعی مردم ایران ظهور کرد و انقلاب اسلامی تثبیت شد.

وی با بیان اینکه در روز 12 فروردین سال 58 نخستین حکومت اسلامی دنیا شکل گرفت بیان کرد: در هیچ کشوری، پس از 50 روز از پیروزی انقلاب خود، به مردم اعتماد نکرده و همه‌پرسی انجام ندادند.

آقایی در ادامه با ابراز تاسف و همدردی با حادثه‌دیدگان سیل در برخی نقاط کشور اظهار کرد: برخی معتقد هستند که از بین بردن جنگل‌ها و لایروبی نکردن رودخانه‌ها در وقوع سیل موثر بوده هر چند که با بارش 300 میلی‌متری باران آن هم در عرض چند روز، مهار سیل تا حدودی دشوار بود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار