تعطیلات چند روز دیگر تمام می‌شود کمکهای مردمی هم به دلیل بازگشایی مدارس و ادارات کاهش می‌یابد ، می‌ماند شهر شناور در آب "آق قلا" و مردم بی پناهش و دولتمردانی که حافظه بسیار کوتاهی در رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم داشته و خیلی زود مردم و مشکلاتشان را فراموش می‌کنند.
کد خبر: ۷۳۰۸۰۵
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۰ 02 April 2019

به گزارش تابناک کرمان، قبل از شروع سال 98 در روزهای پایانی اسفند "آق قلا" به زیر آب فرو رفت و مردم گرفتار شده در سیل و باران سال نو را در پشت بام طبقه‌ی دوّم خانه‌هایشان در زیر باران و یا در کمپ‌ها و چادرها تحویل گرفتند، مطابق همیشه چند روز اول همه در جوش و خروش و خبررسانی و اطلاع‌رسانی بودند و اکنون پس از دو هفته " آق قلا" و مردم گرفتار در آن هنوز در کوچه‌ها و خیابانها با قایق رفت‌وآمد می‌کنند و در حال پارو زدن هستند و تنها وسیله‌ی نقلیه‌ی قابل استفاده در بعضی از مناطق شهر تراکتور می‌باشد.

امروز مردم فهیم و صبور "آق قلا" و اطرافش سیزده را بر روی آب در حالی به در کردند که نه سبزه‌ای داشتند و نه سفره هفت سینی، تعطیلات چند روز دیگر تمام می‌شود کمکهای مردمی هم به دلیل بازگشایی مدارس و ادارات کاهش می‌یابد ، می‌ماند شهر شناور در آب "آق قلا" و مردم بی پناهش و دولتمردانی که حافظه بسیار کوتاهی در رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم داشته و خیلی زود مردم و مشکلاتشان را فراموش می‌کنند و یا به دلیل بی‌خیالی و بی‌توجهّی مشکلات مردم برایشان در اولویّت نمی‌باشد.
دولتمردانی که از هم‌اکنون باید به فکر بازگشایی مدارس ، امتحانات آخر سال دانش‌آموزان و مرمّت و بازسازی مراکز درمانی و بهداشتی و زیر ساخت‌های شهر باشند.
دولتمردانی که در شرایط عادی هم نمره قبولی را به زور داخل کارنامه خود جا داده بودند و امروز با این حجم خرابی خانه‌ها و آوارگی ناشی از سیل اگر دخالت و کمک‌های مردمی و نیروهای قهرمان و همیشه آماده نظامی "ارتش دلاور" و "سپاه قهرمان" و" بسیج سلحشور" نبود هیچگونه کاری به تنهایی نمی‌توانستند انجام بدهند.
مراقب باشید دولت‌نشینان که اگر آه مظلوم و ناله‌اش گریبان‌گیرتان شود گرفتار چوب خدا خواهید شد، مراقب باشید مردم "آق قلا" عاقتان نکنند که آتش خشم الهی دود از دمارتان در می‌آورد.


انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار