در روزهای گذشته کاربران فضای مجازی نسبت به انتصاب «امیر آریازند» به‌عنوان سرپرست برج میلاد انتقاد کردند. در این گزارش نگاهی به سوابق آریازند و واکنش کاربران فضای مجازی انداخته‌ایم.
کد خبر: ۷۳۲۶۳۵
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۱ 08 April 2019

در روزهای پایانی سال ۹۷ پیروز حناچی شهردار تهران در حکمی امیر آریازند را به سمت مدیریت برج میلاد منصوب کرد. این اقدام شهردار تهران، موجب واکنش و انتقاد شدید کاربران فضای مجازی در روزهای گذشته شد.

امیر آریازند که از بازداشتی‌های فتنه ۸۸ و عضو حزب منحله مشارکت است، سال ۹۲ بعد از نامه ۵۵ زندانی امنیتی در ایران، همراه با ۴۶۵ نفر از فعالان سیاسی در نامه‌ای به اوباما نوشتند "در حالی که هدف تحریها تغییر برنامه اتمی ایران اعلام شده، با این حال در هشت سال گذشته برنامه هسته‌ای ایران متوقف نشده و تنها امکان معیشت مردم عادی است که به محاق رفته است".

امیر آریازند همچنین سابقه حمایت از کاوه مدنی، جاسوس زیست‌محیطی را بعد از انتصاب به معاونت آموزش و پژوهش سازمان محیط زیست، در کارنامه خود دارد.

در ادامه واکنش‌های برخی کاربران فضای مجازی را نسبت به این انتصاب بحث‌برانگیز شهردار تهران می‌بینید:

** یک کاربر فضای مجازی نوشت "امضاکننده نامه به اوباما رئیس برج میلاد شد. هرچه واداده‌تر مسئولیت بزرگ‌تر."!

** کاربر دیگری به سوابق سیاسی و امنیتی امیر آریازند نگاهی انداخت: "بازداشتی فتنه ۸۸، امضاکننده نامه به اوباما، دوست صمیمی کاوه مدنی، حامی عناصری همچون سیاوش حاتم و....".

**"شهر که شلوغ شد، هفت‌تیرکشی کن چارتا شعار مرگ بر دیکتاتور بده چندماه می‌گیرنت و بعد آزادی. حالا آماده‌ای تا به مقامات بالا برسی".

** کاربر دیگری به ماجرای انتقاد حسام‌الدین آشنا از برنامه مهران مدیری اشاره کرد و نوشت"مهران مدیری تا نقد می‌کنه از آشنا تا غیرآشنا واکنش میدن اما نادره رضایی و آریازند هم به اوباما نامه نوشتند هم پست گرفتند".

** برخی نیز با زبان طنز گلایه خود را از این انتصاب نشان دادند:"داشتم فکر می‌کردم یک نامه عریض و طویل به دونالد ترامپ و برایان خوک و دارودسته احمق‌ها بنویسم برای تشدید بیشتر تروریسم اقتصادی (همون تحریم‌ها) شاید در آینده کاریم یک تحولی پیش بیاد…".

** یک کاربر فضای مجازی نیز تصویری از یک توئیت امیر آریازند منتشر کرد که وی با کنایه سقوط اخلاق در تهران را به حجاب و شعائر دینی ربط داده بود.

** "قابل توجه مجرمین و متهمین و متخلفین تا قبل از اینکه دولت تموم بشه اگر نامه‌ایمی‌خواید به ترامپ یا بن‌سلمان بنویسید تا پست مهمی بهتون بدن…".

 

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار