حضور قوی «محمودآبادی» آسایش بخش شد؛
آماده‌ایم برای بارش باران در هفته آینده که اگر نعمت خداوند سرازیر شد، جلوی آسیب‌های احتمالی را در شهرستان حمیدیه بگیریم.
کد خبر: ۷۳۴۲۵۵
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۸ 12 April 2019

به گزارش تابناک کرمان، حجت‌الاسلام «محمد محمودآبادی»، مدیرکل حوزه استاندار غروب جمعه در گفتگو با خبرنگار «تابناک» اظهار کرد: علیرغم اینکه سیل‌بندها کاملاً مقاوم و محکم شده «آب هم فروکش» کرده و در حال مقاوم‌سازی برای روزهای آینده و درازمدت هستیم.

 

وی با اشاره به وضعیت مناسب حمیدیه گفت: روحیه مردم تغییر کرده در روزهای قبل شهر خیلی خلوت بود و مردم آمدوشدی نداشتند ولی علی‌رغمی که امروز جمعه بود به خاطر امید و نشاطی که در مردم ایجاد شد مخصوصاً «امید به آینده» می‌بینیم که شهر شلوغ است.

نماینده استاندار کرمان در مناطق آسیب‌دیده از سیل در استان خوزستان تأکید کرد: مراجعه مردم به ادارات و دستگاه‌های امدادرسان «خیلی کمتر» شده آنهم به این خاطر که ساماندهی کردیم امدادرسانی و توزیع اقلام بهداشتی و همچنین سرویس‌های بهداشتی را در روستاهای اطراف و مرکز شهر، که خداوند را سپاسگزاریم این توفیق خدمت را نصیب ما کرد.

محمودآبادی اضافه کرد: انشاءالله شاهد این باشیم که تمام نقاط آسیب دیده کشورمان از سیل به آرامش برسد و مشکلات برطرف شود.

وی تأکید کرد: آماده‌ایم برای بارش باران در هفته آینده که اگر نعمت خداوند سرازیر شد، جلوی آسیب‌های احتمالی را در شهرستان حمیدیه بگیریم.
انتهای پیام/حسن عباسی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار