اعتراف می کنم سیاسیون استان در جاهایی غفلت کرده و به جای اینکه از توانمندی یکدیگر به خوبی استفاده و هم افزایی کنیم تا توسعه همه جانبه را تسریع ببخشیم، برخی اوقات با درگیری های سیاسی مزاحمت هایی ایجاد کرده ایم.
کد خبر: ۷۳۹۷۳۴
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۰ 28 April 2019

به گزارش تابناک کرمان، پرفسور زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در همایش گنج سی ساله به مناسبت سی امین سال تأسیس مرکز کرمان شناسی گفت: باید زندگی آیت الله جعفری نماینده سابق ولی فقیه در استان این مرد بزرگ همچنین بزرگ مردی مانند سردار حاج قاسم سلیمانی و افراد دیگر به تصویر کشیده شود و مرکز کرمانشناسی در این زمینه کار کند و مردم بدانند در عصر معاصر چه بزرگانی داریم.

وی ادامه داد: در برخی مناطق استان کرمان به ویژه در جنوب و شرق نیازمند توانمندسازی هستیم زیرا بسیاری از مردم این دو منطقه از نظر اقتصادی وضعیت مطلوبی ندارند.

وی اضافه کرد: باید توانمندسازی کنیم تا در مباحث فرهنگی و توسعه اقتصادی کاری صورت بگیرد تا با توجه به همه منابع و ظرفیت هایی که استان کرمان دارد، کسی از مردم این استان محتاج نهادهای حمایتی نباشد وبه جایی برسیم که کرمان به آنجا که در خور شان مردم کرمان است برسد.

زاهدی بیان کرد: اعتراف می کنم سیاسیون استان در جاهایی غفلت کرده و به جای اینکه از توانمندی یکدیگر به خوبی استفاده و هم افزایی کنیم تا توسعه همه جانبه را تسریع ببخشیم، برخی اوقات با درگیری های سیاسی مزاحمت هایی ایجاد کرده ایم.

باید برای اعتلای نام کرمان بکوشیم

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار