رئیس فراکسیون اصناف مجلس شورای اسلامی در این نشست بر حذف قوانین زائد در مسیر تولید و همچنین فعال شدن پنجره واحدها در استانها تأکید کرد.
کد خبر: ۷۴۲۰۳۳
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۲:۰۵ 07 May 2019

به گزارش تابناک کرمان، نشست کمیسیون ویژه حمایت از تولید با حضور شهباز حسن‌پور نماینده سیرجان و بردسیر به اضافه جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

در این کمیسیون ویژه مواردی از جمله؛ رونق تولید، حمایت از تولید، حمایت از تولیدکنندگان، رسیدگی به واحدهای تولیدی نیمه فعال مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.
رئیس فراکسیون اصناف مجلس شورای اسلامی در این نشست بر حذف قوانین زائد در مسیر تولید و همچنین فعال شدن پنجره واحدها در استانها تأکید کرد.
وی همچنین تفویض اختیارات به استانداران را به عنوان یکی از راه‌های مؤثر جهت رفع مشکلات تولید و ایجاد رونق تولید بیان کرد.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۸
ارزیابی تاریخی عوامل اثر گذار بر رونق تولید در استان کرمان بدوا در پارامترهای اساسی تری نهادینه شده اند.وتنها با مرور نتایج انها میتوان اظهار نظر نمود که تفویض اختیار میتواند اثر بخشی داشته باشد یا خیر:

1-اعتبارات تخصیص داده شده تحت عنوان طرح ملی قنوات و سایر اعتباراتی که از منابع دیگر در پروسه ده سال گذشته به استان کرمان سرازیر شده,با عملکرد و میزان افزایش ابدهی قنوات محک زده, وراندمان کار بعنوان اساسی ترین پایه رونق تولید در روستاها مستند گردد.

2-امار دقیق چاههای غیر مجاز استان همراه با مالکان انها ثبت و کار حفر چاه غیر مجاز مهار گردد.

3-برای مهار ابهای سطحی استان چاره اندیشی شود.

4-شرکت سهامی اب منطقه ای کرمان تعطیل و ساختار جدیدی برای مدیریت امور اب استان برنامه ریزی شود.

5-تمامی طرحهای اب و خاک (سدهای خاکی,ابخیزداری,انتقال اب,پخش سیلاب,ابیاری تحت فشار, قنوات)ارزیابی و طرحهای معیوب و مسئله دار تخریب شوند.

پس از اجرائی نمودن چنین مواردی,تفویض اختیار میتواند در جهت رونق تولید کارائی داشته باشد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار