کد خبر: ۷۴۳۱۹۱
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۹ 10 May 2019

درست در نیمه های ماه اسفند 97 خبری کوتاه در استان در محافل خبری دست به دست شد که مدیر کل نهاد کتابخانه‌های عمومی استان کرمان (جناب آقای حسین زاده) به طور ناگهانی تودیع شده‌اند و بعد از یازده سال مدیر کلی در این نهاد با مدیر کلی خداحافظی کردند، اما چه خداحافظی تلخی، نمی‌دانم چرا استاندار محترم کرمان جناب آقای دکتر فدایی و مدیر کل حوزه استاندار (آقای محمد محمود آبادی) با این روش بسیار بد و به دور از اخلاق و مروت اجازه دادند این تودیع بد انجام شود، آیا جواب تلاش‌های یک مدیر نمونه کشوری در دوره‌های مختلف این است و آیا قدردانی از یک مدیر که به اذعان آقای مختار پور (رئیس نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور) کرمان را جزء سه استان برتر نموده است اینگونه می‌دهند.

جناب آقای محمود آبادی که خود ضربه خورده‌ی این نوع بداخلاقی‌های تودیع و معارفه برای مدیر کلی فرهنگ وارشاد اسلامی استان بود چرا الان که به قدرت رسیده است با مدیران با تجربه و کار بلد که سرمایه‌های انسانی این استان محسوب می‌شوند چنین رفتار کرد ! و از آن بدتر چرا نماینده عالی دولت در استان یعنی استاندار جلوی این بی‌احترامی‌ها و قدرنشناسی‌ها را نگرفتند و امر نکردند که یک تودیع و معارفه آبرومندانه برای آقای حسین زاده برگزار شود .
فردی که به دلیل ایثارگری می‌توانست تا سی و پنج سال خدمت کند اما یک سال به سی سال خدمت ایشان اینگونه با وی برخورد شد و همه جا نشستند و گفتند وی بازنشسته شده است ! که اینگونه نیست.
آقای دکتر فدائی و آقای محمودآبادی این میزها و پست‌ها گذرا هستند و اگر نبودند به شما نمی‌رسیدند.
شما که به طور مثلاً علمی و اخلاقی به مباحث نگاه می‌کنید و از عملکرد مدیران قبل انتقاد دارید چرا خود در عرصه عمل اینگونه عمل می‌کنید، تکلیف الگو برداری جوانان از شماها دیگر معلوم است.
چه بگوییم به نسل جوان که وقتی اینگونه با مدیر کلی که خالصانه و متعهدانه خدمت کرده و حتی خودکار امور شخصی و اداری‌اش از هم جدا بوده و یک ریال حق ماموریت اداری نگرفته و نه فساد مالی داشته و نه خدای ناکرده فساد اخلاقی داشته با وی اینگونه رفتار می‌شود وای به حال دیگر مدیران و آنهایی که در این نهاد فرهنگی نیم نگاهی به پیشرفت و ارتقاء و کار خالصانه دارند .
جناب آقای فدایی خوب است تا خداوند متعال بر اساس آنچه در قرآن کریم فرموده‌اند: که کارها حتی در حد مثقال خوبی یا بدی باشند محاسبه می‌شوند، تا دیرتر نشده جبران مافات کنید و این حرکت بسیار بد و بدور از اخلاق اسلامی را جبران کنید و به جوانان انگیزه کار مضاعف دهید و مدیریت دولتمردان تدبیر و امید را هم یکبار دیگر به تصویر بکشید و گرنه تاریخ کرمان زمین این نوع رفتارهای ناجوانمردانه را فراموش نخواهد کرد.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار