دادستان کرمان خبر داد؛
دادستان کرمان گفت: «۱۱ باند مواد مخدر هنگام ورود به استان کرمان از سمت مرزهای شرقی کشور به محدوده‌ی استان کرمان، دستگیر شدند».
کد خبر: ۷۴۵۰۷۰
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۳ 15 May 2019

به گزارش تابناک کرمان به نقل از تسنیم، دادخدا سالاری با اشاره به انهدام ۱۱ باند قاچاق مواد مخدر در کرمان اظهار کرد: «با تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج)، ۱۱ باند تهیه و توزیع مواد مخدر که از شرق کشور قصد ورود به استان کرمان را داشتند دستگیر و منهدم شدند».

وی با بیان این‌که از این قاچاقچیان بیش از دو هزار و ۴۰۰ کیلوگرم مواد مخدر شامل مرفین، حشیش، تریاک و هروئین به همراه هفت دستگاه خودرو کشف و ضبط شده است گفت: «در این رابطه ۱۶ نفر از متهمین اصلی یا افراد دخیل شناسایی، دستگیر و بازداشت شدند».
دادستان عمومی و انقلاب استان کرمان با اشاره به این‌که سربازان گمنام امام زمان(ع) با انجام ماه‌ها کار اطلاعاتی موفق به شناسایی این یازده باند قاچاق مواد مخدر شدند، افزود: «این باندهای مواد مخدر هنگام ورود به استان کرمان از سمت مرزهای شرقی کشور به محدوده‌ی استان کرمان، دستگیر شدند».
وی با بیان اینکه این ۱۱ باند قصد توزیع این مواد در داخل و خارج از کشور را داشتند، یادآور شد: «انهدام این باندها پس از چندین ماه کار اطلاعاتی اداره کل اطلاعات استان کرمان بر روی باندهای فعال در زمینه‌ی تهیه، توزیع و ترانزیت مواد مخدر در داخل کشور صورت گرفت».

انهدام ۱۱ باند قاچاق مواد مخدر در کرمان
 


انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار