استانداری کرمان در نخستین دوره‌ی «جشنواره‌ی سفرهای استانی وزارت کشور» با کسب ۷۷ امتیاز از مجموع ۱۰۰ امتیاز، رتبه‌ی دوم را به خود اختصاص داد.
کد خبر: ۷۴۵۰۷۱
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۰ 15 May 2019

به گزارش تابناک کرمان به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، استانداری گلستان با کسب 79 امتیاز و استانداری همدان با کسب 72 امتیاز از مجموع 100 امتیاز به ترتیب حائز دریافت رتبه‌های اول و سوم این جشنواره شدند.

روابط عمومی استانداری کرمان در جشنواره وزارت کشور دوم شد

«جشنواره سفرهای استانی وزارت کشور» با هدف پایدار کردن سفرهای کاری به استان‌ها و مناطق، مستندسازی و ثبت تجربیات سفرها برگزار شد.
ایجاد آرشیو جامع سفرهای استانی در وزارت کشور و استانداری‌های سراسر کشور از دیگر اهداف این جشنواره بود و نخستین دوره‌ی آن به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برگزار شد.
نحوه‌ی ارسال آثار در دو قالب مستند 20 تا 30 دقیقه‌ای و کلیپ‌های 5 دقیقه‌ای تعیین و اعلام شده بود.
برپایه‌ی این گزارش مرکز اطلاع‌رسانی وزارت کشور با توجه به کسب رتبه‌ی دوم استان کرمان از مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان تقدیر کرد.
عباس تقی‌زاده کسب این موفقیت را حاصل تلاش تیمی نیروها و فراهم آوردن زیرساخت‌ها توسط مدیران سابق روابط عمومی استانداری کرمان به‌ویژه نقی عظیمی‌زاده عنوان کرد و از حمایت‌های استاندارکرمان از روابط عمومی تشکر کرد.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار