مشاور گردشگری شهردار کرمان از عدم ثبت رویدادهای استان کرمان در تقویم ملی انتقاد کرد.
کد خبر: ۷۵۸۶۳۵
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۳ 01 July 2019

به گزارش تابناک کرمان به نقل از مهر، محمد جهانشاهی عصر دوشنبه در نشست خبری جشنواره شهروندی تابستان کرمان «بیست بیست» گفت: همه سازمانها تلاش کردند تا این رویداد بزرگ و ملی در شهر کرمان اجرایی شود.

وی با بیان اینکه استان کرمان با توجه به ظرفیت هایش، با خلا نبود رویدادها در تقویم ملی مواجه است، افزود: ما فقط شاهد برپایی جشن خرما و جشنواره گل محمدی هستیم که خوشبختانه با استقبال خوب گردشگران مواجه است.
جهانشاهی با تاکید بر ثبت جشنواره لاله زار، اظهار کرد: شهر کرمان شایسته این رویداد بود تا تصویر شایسته تری برای توریست ها و گردشگران داشته باشد.
مشاور گردشگری شهردار کرمان ادامه داد: براساس مطالعاتی که قبلاً انجام شده است، پیش بینی می شود گردشگر داخلی٨٠ تا ١٠٠ هزار تومان و گردشگر خارجی حدود ٥٠ دلار درآمد به همراه دارد که باعث رونق شهرها می شود و شهرداری در چارچوب سیاستهای نهاد متولی می تواند در این زمینه کمک کند.
جهانشاهی تصریح کرد: به زودی دبیرخانه کلانشهرها میزبانی کرمان را پذیرفته تا جلسه گردشگری کرمان برگزار شود.
وی با بیان اینکه سالها تجربه کار در گردشگری دولتی را داشته ام و معتقدم شهر باید در مسیر هم افزایی قدم بردارد و باید از ظرفیت شهرداری بهره برد، اظهار کرد: برنامه ششم هم این مساله را تایید کرده و تلاش ما بر آن است تا بدون دخالت در وظایف نهاد متولی قدم برداریم.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار