مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری کرمان گفت: لازم است قبل از برپایی پیاده روی اربعین تکلیف موکب ماهان مشخص شود زیرا این موکب در مسیر راه زائران افغانستانی و پاکستانی قرار دارد.
کد خبر: ۷۵۹۳۹۱
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۵ 03 July 2019

به گزارش تابناک کرمان به نقل از مهر، خلیل همایی‌راد صبح چهارشنبه در جلسه ستاد اربعین حسینی (ع) استان کرمان بیان داشت: امسال پنجمین سال متوالی است که از طریق ستاد راهپیمایی اربعین حسینی این مراسم برگزار می‌شود.

وی با اشاره به صدور ۹ هزار ویزا طی یک روز در سال گذشته افزود: هر سال بر تعداد شرکت کنندگان در این مراسم افزوده می‌شود بر همین اساس سال ۹۴ ما دو هزار شرکت کننده در این مراسم داشتیم که این آمار در سال ۹۷ به بیش از ۶۲ هزار نفر رسید.
مدیر کل امنیتی انتظامی استانداری کرمان گفت: در طول این مراسم دستگاه‌های متولی خدمات‌رسان اقدامات بسیار خوبی انجام داده‌اند و خوشبختانه طی این سال‌ها برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات به گونه‌ای انجام شده که در اربعین حسینی هیچ مشکل خاصی نداشته‌ایم.
همایی‌راد اظهار به موکب ماهان اشاره کرد و اظهار داشت: لازم است قبل از برپایی این مراسم تکلیف موکب ماهان مشخص شود زیرا این موکب در مسیر راه زائران افغانستانی و پاکستانی قرار دارد لذا این موکب باید زمان طولانی‌تری فعال باشد با توجه به اینکه موکب مشکلات ساختاری و مکانی نیز دارد که برای آن باید تدابیری اندیشیده شود.
وی تصریح کرد: اتوبوس‌هایی که از مرز وارد استان می‌شوند برای سوختگیری آن‌ها باید جایگاه‌هایی در نظر گرفته شود تا مشکلی از این جهت به وجود نیاید.
همایی‌راد با بیان اینکه تاکنون هیچ مشکلی در صدور ویزا نداشته‌ایم، گفت: در خصوص صدور ویزا عراق همکاری‌های لازم را با ما انجام می‌دهد.

مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری کرمان:مشکلات موکب ها در کرمان بررسی و رفع شود
 


انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار