فرمانده سپاه ثارالله استان با اشاره به اینکه سپاه و بسیج در انتخابات از هیچ جناح خاصی حمایت نمی‌کند گفت: شان سپاه و بسیج ایستادگی در مقابل دشمن و دفاع از ارزش‌ها است نه اینکه از طیف خاصی حمایت کند.
کد خبر: ۷۵۹۵۹۴
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۵ 04 July 2019

به گزارش تابناک کرمان به نقل از تسنیم، سردار غلامعلی ابوحمزه ظهر امروز در نشست صمیمی با اقشار مختلف مردم و مسئولان شهرستان فهرج با اشاره به مواضع اخیر آمریکا نسبت به ایران اظهار داشت: حرف‌های آمریکاهایی بی‌اساس و در شان خودشان است.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که آمریکا قابل اعتماد نیست گفت: آمریکایی‌ها با استفاده از منافع مشترکی که با دیگر کشورها دارد به دنبال رسیدن به خواسته‌های ناحق خودشان هستند.

فرمانده سپاه کرمان: سپاه و بسیج در انتخابات از هیچ جناحی حمایت نمی‌کند

فرمانده سپاه ثارالله استان هدف دشمن را ایجاد فشار بر جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: ما باید با توجه به شرایط حساس کشور هوشیار و بیدار باشیم و تحت تاثیر برخی القائات قرار نگیریم و به گونه‌ای عمل نکنیم تا با بروز برخی اختلافات دشمن را در رسیدن به اهداف خود همراهی کنیم.
وی با اشاره به ساقط شدن پهپاد بدون سرنشین آمریکا توسط سپاه تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران با دشمنان نظام و انقلاب اهل مماشات و تعارف نیست اگر دشمنان ما بخواهند نگاهی چپ به انقلاب و ارزش های نظام داشته باشند مطمئنا همانند سرنگون کردن پرنده بدون سرنشینشان پاسخ قاطعی دریافت خواهند کرد.
ابوحمزه با تاکید بر حفظ وحدت و انسجام در جامعه بیان کرد: رسالت و تکلیف ما با توجه به اینکه نسبت به مسلمانان و مستضعفین عالم وظیفه داریم، انتقال فرهنگ و اندیشه اسلام به بدنه کشورهای مسلمان است و در این رابطه آرمان و وحدت حمایت از مردم مظلوم فلسطین در روز قدس نمونه بارز این مطلب است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به بحث اشتغال در منطقه اشاره کرد و افزود: در شهرستان فهرج باید هر خانه تبدیل به کارگاهی شود تا زمینه اشتغال جوانان را با اخذ وام از سپاه و دستگاه‌های متولی فراهم شود.
فرمانده سپاه ثارالله استان با اشاره به اینکه باید زمینه ازدواج آسان جوانان فراهم شود گفت: رسم و رسوم اشتباه اصل ازدواج را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد و ما باید به گونه‌ای عمل کنیم تا با پیشگیری از بالا رفتن سن ازدواج در جوانان موجب تقویت این امر مقدس و بنیان خانواده‌ها شویم.
وی با اشاره به معضلات و مشکلات فضای مجازی افزود: یکی از راه‌هایی که دشمن امروز درصدد تا از طریق آن جوانان ما را به سمت ابتذال سوق دهد فضای مجازی است که توجه به این مسئله از اهمیت خاصی برخوردار است.
ابوحمزه افزایش خشونت، گسترش شهوت و ازدیاد ترس و استرس را از جمله اثرات مخرب فضای مجازی برشمرد و تصریح کرد: منشا این عوامل توسط هفت کمپانی بزرگ در هالیوود آمریکا هدایت می‌شوند که با استفاده از فیلم‌ها و سریال‌های مستهجن 70 درصد کشورهای دنیا را درگیر کرده است.
وی در بخش دیگری از سخنانش به نقش بسیج  و سپاه در کشور اشاره کرد و افزود: فعالیت‌های بسیج و سپاه، در بحث اقتصادی توانمندسازی مردم و در بحث سیاسی تبیین دیدگاه‌های انقلاب و نظام در جهت بازگو کردن معیارها و ملاک‌های افراد اصلح برای مردم در انتخابات است.
فرمانده سپاه ثارالله استان با اشاره به اینکه سپاه و بسیج در انتخابات از هیچ جناح خاصی حمایت نمی‌کند گفت: شان سپاه و بسیج ایستادگی در مقابل دشمن و دفاع از ارزش‌ها است نه اینکه از طیف خاصی حمایت کند.
وی افزود: مردم نباید گول افرادی را که برای انتخابات وعده و وعید می‌دهند بخورند و باید با ایمان و عقیده قوی در برابر پول و امکانات آنها قرص و محکم باشند.
ابوحمزه لازمه امنیت پایدار و باثبات در منطقه را مساعدت مردم با مسئولان عنوان کرد و گفت: نیروی انتظامی، دستگاه قضایی، سپاه بسیج و  دیگر مسئولان به تنهایی قادر به تامین امنیت پایدار نیستند و این مردم هستند که با کمک خود می‌توانند در تحقق آن نقش به‌سزایی داشته باشند.
فرمانده سپاه ثارالله مدیریت جهادی را رکن اصلی موفقیت مسئولان دانست و خاطرنشان کرد: مسئولان شهرستان فهرج باید با مدیریت جهادی و به کار بردن توان مردم در متن فعالیت‌ها فهرج را از این شرایط خارج و به بهترین شکل ممکن آباد کنند تا زمینه رشد،  بالندگی و ترقی منطقه فراهم شود.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار