تابناک مهندسی شکست را بررسی می‌کند؛
میراث فرهنگی، امور عشایری، بنیاد و ... در آینده نزدیک سازمان‌ها و ارگان‌هایی که خیلی همسو با تفکر دولت نیستند در چرخه تعویض و سپردن سنگر (بخوانید سنگر خدمت) به افراد هم‌خوانتر با دولت خواهند بود، البته این واقعه دور از ذهن و انتظار نیست چون در دولت‌های قبل نیز این قضایا مرسوم بوده و از قبل هم قابل پیش‌بینی بود ، اما در این میان عملکرد برخی دستگاه‌های وابسته به انقلاب و نظام جای بررسی و تفحص دارد...
کد خبر: ۷۶۲۸۰۳
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۲ 15 July 2019

به گزارش تابناک کرمان، اخیراً در فضای سیاسی و مدیریتی استان انتصاباتی اتفاق افتاده که با اندکی تأمل در روند پیش آمده این خط سیر مشخصی که قابل تشخیص است را هر کسی با هر نوع سطح از فهم سیاسی خواهد فهمید که پازل انتخابات آتی در حال چیدمان است.

بازی سیاسی در زمین حریف!

دوم اسفندماه سالجاری سرنوشت کرسی‌های سبز مجلس شورای اسلامی باید تعیین تکلیف شوند و این پدیده بدون تدارک ابزارهای لازم از طرف گروه‌های سیاسی فاقد اخذ نتیجه لازم خواهد بود. در این میان دولتی ها که با توسل بر کرسی های مدیریتی خود سعی در مهندسی نمودن انتخابات پیش رو را دارند، چیدمان مهره‌های خود را با برنامه‌ریزی دقیق در دستور کار قرار داده‌اند.
میراث فرهنگی، امور عشایری، بنیاد و ... در آینده نزدیک سازمان‌ها و ارگان‌هایی که خیلی همسو با تفکر دولت نیستند در چرخه تعویض و سپردن سنگر (بخوانید سنگر خدمت) به افراد هم‌خوانتر با دولت خواهند بود، البته این واقعه دور از ذهن و انتظار نیست چون در دولت‌های قبل نیز این قضایا مرسوم بوده و از قبل هم قابل پیش‌بینی بود ، اما در این میان عملکرد برخی دستگاه‌های وابسته به انقلاب و نظام جای بررسی و تفحص دارد زیرا که برخی مدیران که با استفاده از ظرفیت اصولگرایان سال‌ها بر مسند مدیریت تکیه زده اما هر چه به آوردگاه سخت و سرنوشت‌ساز انتخابات نزدیک می‌شویم تغییر ماهیت داده و به نوعی نمایاندن چهره واقعی و پنهان شده خود را به منصه ظهور گذاشته و در زمین اصلاح‌طلبان بازی کرده و به قول معروف گل به خودی می‌زنند! به تازگی در نهاد انقلابی و مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) آمده‌اند دست نیروهای انقلابی و ولایی را کوتاه نمودند، به عنوان نمونه، طی اقدامی با عزل بدون «توجیه» معاون امور فرهنگی میدان را دربست در اختیار جبهه «اصلاح طلبی» قرار داده تا حرکت خزنده‌ای را که مدت‌ها پیش کلید خورده بود را تکمیل نمایند علی‌الظاهر خواب غفلت بچه‌های حزب اللهی و انقلابی هم که در مواقع حساس و موقعیت‌های سرنوشت ساز تمامی ندارد، با کمال تأسف سران و پرچم‌داران اصولگرایی استان به جای پرداختن به اصل، متأسفانه درگیر تشخیص مصلحت و خنثی نمودن نقطه احساس تکلیف در بدن رقبای اصولگرا برای بازتر شدن جای خود در این رقابت تنگاتنگ را پیش گرفته‌اند، انتخابات نزدیک است و طیفی با برنامه‌ریزی دقیق در حال ردیف کردن قافیه آن هستند، خوابتان توأم با آرامش رفقا ...
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
عیسی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
متاسفانه باز هم نقش مدیران غیر بومی در این عزل و نصب ها کاملا نمایان بوده و باعث تاسف است که نیروهای ارزشی نسبت به این اتفاقات بی تفاوت هستند .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار