در بازدید استاندار کرمان و هیات همراه از روند ساخت تالار مرکزی شهر کرمان ، اعلام شد این مجتمع بزرگ فرهنگی و هنری در چند ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.
کد خبر: ۷۶۳۰۲۰
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۰ 15 July 2019

به گزارش تابناک به نقل از صدا و سیما، علیزاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان در پایان بازدید از روند ساخت تالار مرکزی شهر کرمان گفت تالار بزرگ شهر کرمان با 14هزار و 500 مترمربع زیربنا شامل سالن‌های مختلف برای اجرای برنامه‌های نمایشی ، موسیقی و دیگر هنرها است. وی افزود کار ساخت این مجموعه فرهنگی و هنری از سال 1388 آغاز شد اما به علت کمبود اعتبار و تغییر پیمانکار ، روند تکمیل آن به تأخیر افتاد. 
آقای فدایی استاندار کرمان هم در پایان این بازدید در گفتگو با خبرنگار صدا و سیما به جلسات خود با مسئولین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درخصوص این مجموعه فرهنگی اشاره کرد و گفت امیدواریم امسال با تزریق به موقع اعتبارات ، این مجموعه عظیم تکمیل شده و به بهره برداری برسد. آقای فدائی با اشاره به اینکه در دیگر نقاط استان کرمان نیز طرح‌های مشابه در انتظار تکمیل هستند افزود: با افتتاح این مجموعه ها سرانه فضای فرهنگی و هنری در استان به گونه‌ای چشمگیر افزایش خواهد یافت.
توضیحات بیشتر آقایان فدایی استاندار کرمان و علیزاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در پایان این بازدید را در ویدئوی زیر ملاحظه بفرمائید:


انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار