کد خبر: ۷۶۴۴۰۴
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۲ 20 July 2019

رئیس کمیسیون آموزش‌ و تحقیقات مجلس گفت: قطعا گرفتن ژست تبلیغاتی و دادن خبر دروغ شکست مفتضحانه‌ ترامپ را جبران نمی‌کند.
به گزارش تابناک کرمان محمدمهدی زاهدی رئیس کمیسیون آموزش‌و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگوبا خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس گفت: اخیرا ترامپ خبری جنجالی به راه انداخت و آن این بود که پهپاد ایرانی که به کشتی‌های آمریکایی نزدیک می‌شد را زده است!

وی افزود: این یک بحث تبلیغاتی است، در خبرها دیدید وقتی ما پهپاد آمریکایی را زدیم، ترامپ بلافاصله شورای امنیت را تشکیل داد و آنجا پیشنهاد کرده که به تهران حمله کنند و چند نقطه را بزنند در داخل کشورمان، ولی در آنجا مخالفت‌ها و استدلال‌هایی شد که ممکن است این نقاطی را که بزنید، با واکنش شدید ایران مواجه می‌شود.
در ادامه عنوان کرد: ما این خبر را به دست آورده بودیم و اعلام کردیم که کوتاه نمی‌آییم لذاترامپ مجبور شد از موضعی که برای زدن چند نقطه از کشورمان داشت عدول کند.
وی با بیان اینکه ترامپ می‌خواهد ژستی بگیرد که ملت آمریکا دیدید من توانستم آن شکست مفتضحانه‌ای را که نصیب‌مان شده بود را جبران کنم، گفت: ترامپ در واقع می‌خواهد خود را به عنوان یک قهرمان جا بزند؛ اما خوشبختانه مستندات و مدارک متعددی هست که هم از طریق ماهواره‌ها و هم پهپادهای ایرانی و نیروهای مسلح به خصوص سپاه پاسداران که در دریا و آن نزدیکی‌ها حضور جدی داشته که نشان می‌دهد این خبر دروغ است.
نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی در ادامه خاطرنشان کرد:‌ اینها برای ترامپ صرفاً یک مانور تبلیغاتی بوده که این خبر هم به زودی از طریق انتشار اسناد مربوطه توسط مسئولین ذیربط در کشورمان موجب خواهد شد که یک افتضاح دیگر نصیب ترامپ شود و دیگر با ما از این شوخی‌ها نکند.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار