محمدمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمن از اینکه بخواهد جنگ سختی را علیه ما ایجاد بکند کاملاً ناامید شده است، به دنبال این است که یک دوقطبی فرهنگی در کشور ایجاد کند
کد خبر: ۷۶۴۴۸۰
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۰۲:۰۶ 21 July 2019

به گزارش تابناک کرمان، محمدمهدی زاهدی در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان کرمان که با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان و محمدجواد فدایی استاندار کرمان برگزار شد تأکید کرد: غیر از این مسائلی که در کشور مطرح است در حوزه «فرهنگ» واقعاً این یک سازماندهی پشت‌صحنه است تحت عنوان «ولنگاری فرهنگی».
این نماینده مجلس با توسل به سخنان حضرت امام(ره) اظهار کرد: یک جمله حضرت امام اول انقلاب گفتند، که دشمن ممکنه با 10 واسطه بیاید و حرف خودش را بزند از زبان یک آدم موجه!

زاهدی خطاب به حاضرین در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان کرمان ادامه داد: من توصیه می‌کنم که ما خیلی باید مراقب باشیم که خدایی ناکرده در دام آنها نیفتیم، یعنی کمک کنیم در بحث ولنگاری فرهنگی این بحث بسیار جدی است و هم سیاسی و امنیتی است و بحثی هست که دشمن دارد دنبال می‌کند.

وی با اشاره به دو نکته از گلایه‌های مردم اضافه کرد: مردمی که مراجعه می‌کنند به مسجد صاحب الزمان گلایه داشتن از شهردار و شهرداری و می‌گفتند ما برای «سه‌شنبه شب‌ها» که مراسم داریم اتوبوس می‌خواستیم در جواب مردم گفتند که باید پول بدهید این مبلغ، و مردم به زاهدی وکیل‌شان در پارلمان اظهار کردند؛ که برای «20 تا 20» پول دارند(شهرداری و شورای شهر) به اندازه کافی منظور مردم «یک و نیم میلیاردی» بود که برای این جشنواره ها شهرداری بودجه گذاشته است.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس افزود: مگر رفت و آمد کردن مردم به مسجد صاحب الزمان چقدر هزینه‌بر است در طول سال در بحث «فرهنگ مذهبی» قرار شد با شهردار صحبت کنم.

زاهدی بیان کرد: زمانی که در خیابان مادر کنار عباسعلی کوچک بودم و آن محل را دیدم واقعاً ناراحت شدم دیدم آنجا «آسفالت» نیست در همانجا خدا شاهد مردم این بحث را مردم مطرح کردند که می‌روند پولهایشان را اونجا (جشنواره موسیقی) هزینه می‌کنند ولی یک آسفالتی می‌خواهیم و کنسرت اینا به چه درد ما می‌خورد ما آسفالت می‌خواهیم وضعیت مردم توی «خاک و خول» بود.

این نماینده مجلس اظهار کرد: همین دیشب در مسجد جماران بودم گفتند هرچه نامه نوشتیم که بیایند فکری به حال این زمین کنارمسجد بکنند این منشأ آلودگی است و آسفالت لازم دارد (اما بی‌نتیجه).

وی با حالت تأسف عنوان کرد: برخی از عوارض ها حدود 10 برابر شده است در شهرداری و شورای شهر خب ده برابر بکنی، پول را از مردم بیچاره بگیری و پول را ببرید در راهی که آن راه فرهنگ درست نباشد و در درازمدت «آثار بدی» را هم برای شما مسئولین می‌گذارد و هم برای شهر و هم «فرهنگ عمومی» انشالله تعالی من بعد یک رعایت بیشتری بشود.

رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی: سازماندهی پشت‌صحنه ولنگاری فرهنگی کار دشمن است / شهروندان کرمانی: شورا و شهرداری به جای برگزاری کنسرت به فرهنگ مذهبی و آسفالت کوچه‌ها توجه کنند
 


انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار