سرپرست دفتر برنامه و بودجه دانشگاه آزاد از بررسی بودجه واحدهای استان های مرکزی، کهگیلویه و بویراحمد، کرمان، لرستان، بوشهر و البرز خبر داد و گفت: براساس رویکرد جدید، واحدها ابتدا برنامه های خود را ارائه می کنند و سپس متناسب با آن برنامه ها، بودجه واحدها پیش بینی و تصویب می شود.
کد خبر: ۷۶۵۷۲۸
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۳ 24 July 2019

به گزارش تابناک کرمان روز چهارشنبه دانشگاه آزاد اسلامی، «حسین جوادی» ضمن تشریح جلسات بررسی برنامه و بودجه سال مالی دانشگاه آزاد اسلامی اظهارداشت: جلسات بررسی برنامه و بودجه واحدهای دانشگاهی  از ۲۶ تیرماه آغاز شده و تا دهم مرداد ادامه دارد.
وی با بیان اینکه بودجه سال مالی دانشگاه آزاد  به صورت برنامه ها و بودجه تنظیم می شود، افزود: رویکرد جدید دانشگاه به این صورت است که واحدها ابتدا برنامه های خود را ارائه کرده و سپس متناسب با آن برنامه ها، بودجه واحدها پیش بینی و تصویب می شود.
سرپرست دفتر برنامه و بودجه دانشگاه آزاد  با بیان اینکه نگاه دانشگاه در پیش بینی بودجه به آینده است، خاطرنشان کرد: در تدوین و بررسی بودجه انضباط مالی، شفافیت مالی، ضوابط و مقررات دانشگاه به درستی تنظیم شده تا یک برنامه عمل گرا برای یک سال پیشرو در اختیار واحدهای دانشگاه قرار گیرد.
جوادی یادآور شد: این جلسات ابتدا با معاونان و مدیران کل سازمان مرکزی برگزار شده و پس از بررسی و تصویب برنامه های واحدها، جلسه ای با ریاست دانشگاه برگزار می شود و بودجه واحدها بررسی می شود.
وی ادامه داد: پس از بررسی بودجه استان های دانشگاه، بودجه به هیأت امنای استانی ارسال و پس از تجمیع استانی به هیأت امنای مرکزی ارسال می شود تا به تصویب نهایی برسد.
سرپرست دفتر برنامه و بودجه دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد: تاکنون جلسات بررسی بودجه استان های مرکزی، کهگیلویه و بویراحمد، کرمان، لرستان، بوشهر و البرز برگزار شده است.
ثبت‌نام مجدد نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شد
ثبت‌نام مجدد نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه از امروز آغاز و تا تا هشتم مرداد ماه ادامه دارد.
براساس اعلام دانشگاه آزاد، تنها درخواست های نقل و انتقال دانشجویانی که در سامانه منادا ثبت شود، قابل بررسی و رسیدگی است.
ثبت‌نام نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی پس از این تاریخ تمدید نخواهد شد و به سایر درخواست ها رسیدگی نمی‌شود.
دانشجویان پس از مطالعه شیوه‌نامه نقل و انتقالات، نسبت به ثبت درخواست در سایت منادا به نشانی http://monada.iau.ir اقدام و از طریق این سامانه نتیجه درخواست خود را پیگیری کنند.
ثبت نام نقل و انتقالات دانشگاه آزاد از ۱۲ تیر ماه آغاز شد و تا ۱۸ تیر ادامه داشت.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار