رئیس کمیسیون آموزش مجلس گفت: جبهه‌ کارگری در برابر ‌توطئه دشمنان محکم ایستاد و مدیران آنها حاضر نشدند منافع ملی را زیر پا بگذارند.
کد خبر: ۷۶۶۳۹۷
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۹ 26 July 2019

به گزارش تابناک کرمان به نقل از تسنیم، محمدمهدی زاهدی شامگاه پنجشنبه در سومین یادواره شهدای کارگر استان کرمان که با حضور مسئولان استانی و خانواده معظم شهدای کارگر کرمان در بوستان مادر برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطه شهدا به ویژه شهدای کارگر اظهار داشت: استکبار جهانی در دوره ترامپ با تصمیم بر خروج از برجام و نادیده گرفتن قوانین بین‌المللی بدنبال تسلیم و شکست ایران بود.

وی با بیان اینکه دشمنان در جبهه جنگ اقتصادی علیه نظام از هیچ تلاشی کوتاهی نکردند افزود: یکی از اهداف آنها ایجاد رکود مطلق در شهرک‌های صنعتی و تعطیلی صنایع ما بود.
رئیس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه جبهه‌ کارگری در برابر این توطئه دشمنان محکم ایستاد و مدیران آنها حاضر نشدند منافع ملی را زیر پا بگذارند و تولید کاهش پیدا کند گفت: در این نبرد سخت کارگران ما با وجود شرایط سخت حاکم بر کارخانه‌ها ایستادند و اجازه ندادند که چرخ صنعت از حرکت بایستد.
وی با اشاره به نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری با عنوان رونق تولید گفت: این نامگذاری باعث شد که کارگران ما بیش از بیش با کار جهادی در برابر نقشه‌های شوم دشمنان ایستادگی کرده در این جنگ نابرابر کارهای شگفت‌انگیزی انجام دهند.
زاهدی با بیان اینکه بزرگترین ثمره توطئه استکبار این بود که ملت ایران با انگیزه بیشتر به صحنه آمدند افزود: انسجام ملی و اقتدار کشور باعث شد در عرصه دفاعی اقداماتی انجام دهیم که در عرصه بین‌الملل دور از انتظار دشمنان بود.
وی با اشاره به اینکه انهدام پهباد آمریکایی و توقیف نفتکش انگلیس پیام اقتدار نظام جمهوری اسلامی را به گوش جهانیان رساند عنوان کرد: این اقدام ایران باعث شد که آمریکا به ذلت بیفتد برای پاسخ دادن به این اقدام کشور ما تمام محاسباتش از بین رفت و فهمیدند با کوچک‌ترین حرکتی با واکنش جدی نظام مواجه می‌شوند و این مسئله شوخی‌بردار نیست.
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اقتدار امروز ایران حاصل خون‌شهدا است گفت: ابرقدرت‌های جهان امروز تسلیم اقتدار جمهوری اسلامی شده‌اند و ادبیات و نگاه دیگر کشورها نسبت به ما متفاوت شده است.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار