شهردار لوکس؛
شهرداری برای جلب رضایت مردم اقدام به وصله کاری آسفالت خیابانها نموده است. درحالیکه تأمین منابع مالی پایدار برنامه پیشنهادی شهردار، عملاً در حد شعار باقی مانده است، شهرداری کرمان در سال ۹۷ اقدام به خرید یک دستگاه خودروی هیوندای نموده تا برای سفرهای شهردار استفاده شود.
کد خبر: ۷۷۳۲۲۵
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۵ 19 August 2019

به گزارش تابناک کرمان، ماجرای خودروی ۵۰۰ میلیونی شهرداری کرمان چیست؟ در حالی که از سال ۹۶ پروژه عمرانی قابل توجهی که حاکی رضایتمندی شهروندان کرمانی باشد در شهر کرمان کلنگ زنی نشده است و بسیاری از خیابان های اصلی و کوچه های شهر کرمان با آسفالت غیراستاندارد روبروست، شهرداری برای جلب رضایت مردم اقدام به وصله کاری آسفالت خیابانها نموده است. درحالیکه تأمین منابع مالی پایدار برنامه پیشنهادی شهردار، عملاً در حد شعار باقی مانده است، شهرداری کرمان در سال ۹۷ اقدام به خرید یک دستگاه خودروی هیوندای نموده تا برای سفرهای شهردار استفاده شود.
به دلیل انتقاداتی که به نحوه خرید خودروی مذکور شده و از طرفی خودروی لندکروزر یک میلیارد تومانی شهرداری هم اکنون در پارکینگی در حال خاک خوردن است، شهردار تصمیم دارد هیوندای مذکور را به دفتر تهران ببرد!
این در حالی است که افزایش ناگهانی و چندین برابری عوارض شهرداری، اعتراضات زیادی را در بین مردم، بازاریان و واحدهای تولیدی به همراه داشته است. و این علاوه بر هزینه‌های چند صد میلیونی برنامه های ۲۰ تا۲۰ و ... است.

نظارت شورای شهر کرمان‌ در حد شعار! / از لندکروزر یک میلیاردی تا هیوندای ۵۰۰ میلیونی؟
 


انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار