کد خبر: ۷۷۳۹۹۷
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۷ 23 August 2019

استاندار کرمان با اشاره به رتبه سی ام استان کرمان در نرخ فقر بیان کرد: باید مسئولین استان برنامه‌ریزی لازم برای ارتقای سطح رفاه مردم استان کرمان انجام دهند تا نرخ فقر در استان کاهش یابد.
به گزارش تابناک کرمان به نقل از ایسنا، محمدجواد فدایی صبح امروز 30 مردادماه در جلسه کارگروه اجتماعی، فرهنگی، زنان و خانواده استان کرمان با اشاره به تیتر نشریه‌ای مبنی بر اینکه رتبه رضایتمندی از دستگاه‌های اجرایی سال 97 استان افتضاح است، گفت: رتبه بیست و دوم استان کرمان در رضایتمندی مردم از دستگاه‌های اجرایی افتضاح نیست زیرا نمره استان برتر کشور 78.75 و نمره استان کرمان 68.18 بوده لذا فاصله زیادی با نمره اول نداریم.
وی با اشاره به رتبه سی ام استان کرمان در نرخ فقر بیان کرد: باید مسئولین استان برنامه‌ریزی لازم برای ارتقای رفاه مردم استان کرمان انجام دهند تا نرخ فقر در استان کاهش یابد.
استاندار کرمان بر لزوم اصلاح سیستم اداری تاکید کرد و افزود: هرگاه سیستمی به‌عنوان دبیر کارگروهی انتخاب می‌شود، بایستی همه دستگاه‌ها از آن تبعیت کنند و این صحیح نیست که همه کارها توسط استانداری پیش برود.
وی با انتقاد از عدم حضور مدیران در برخی جلسات (از 28 مدیر عضو در این کارگروه تنها 8 مدیر در جلسه حاضر بودند)، اظهار کرد: در برخی جلسات مهم که مقرر است در آنها تصمیم‌گیری‌های مهم اتخاذ شود قبل از جلسه مدیران اگر عذر آنها برای عدم حضور موجه است به ما اعلام کنند تا در صورتی‌که تعداد مدیران به حد نصاب نرسید جلسه را تشکیل نمی‌دهیم زیرا ما به‌دنبال جلسات موثر هستیم.
فدایی تصریح کرد: برخی مدیران با عدم حضور در جلسات نشان می‌دهند که جلسات برای آنها مهم نیست و با این رویه مشکلات استان حل نخواهد شد.
وی با اشاره به کودکان کار و خیابانی، تصریح کرد: اگر کودک کار در خیابان مشاهده می‌کنیم نشان دهنده این است که دستگاه‌ها وظیفه خود را به‌درستی انجام نداده‌اند و باید با بررسی‌ها مشخص شود که کدام دستگاه به وظیفه خود عمل نکرده است.
استاندار کرمان با اشاره به موضوع ساماندهی سگ‌های ولگرد، بیان کرد: در این زمینه مصوباتی در گذشته داشته‌ایم که باید بررسی‌های لازم برای میزان اجرای این مصوبات صورت گیرد.
وی به تدوین نقشه راه سما فضا و تولید محتوای الکترونیکی علمی و اخلاقی در راستای تحکیم خانواده اشاره و بیان کرد: آیا مشکل ما در فضای مجازی، نبود محتواست یا استفاده نکردن آن است؟ ما با تولید محتوا مخالف نیستیم اما قبل از هر اقدامی کارشناسی لازم صورت گیرد و به نظر بنده محتوا به میزان لازم وجود دارد.
به گزارش ایسنا، "فاطمه‌السادات حسینی" مدیر کل امور زنان و خانواده استانداری کرمان نیز در این جلسه از تدوین نقشه راه سما فضا و تولید محتوای الکترونیکی علمی و اخلاقی در راستای تحکیم خانواده خبر داد و بیان کرد: این طرح در راستای توانمندسازی خانواده است.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار