ساختمان مجتمع قضائی ویژه رسیدگی به جرائم اقتصادی با حضور مسؤولان در کرمان کلنگ‌زنی شد.
کد خبر: ۷۷۵۹۸۸
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۸ 29 August 2019

به گزارش تابناک به نقل از فارس، صبح امروز و با حضور رئیس کل دادگستری، استاندار کرمان و جمعی از مسئولان، کلنگ احداث ساختمان مجتمع قضائی ویژه رسیدگی به جرائم اقتصادی در شهر کرمان به زمین زده شد.
یدالله موحد رئیس کل دادگستری استان کرمان در حاشیه این آیین اظهارداشت: یکی از ساختارهایی که در استان کرمان مصوب شد برای راه‌اندازی، ایجاد مجتمع قضایی ویژه رسیدگی به جرائم اقتصادی بود که با حمایت‌های انجام شده فضا و مکان برای ایجاد این مجتمع فراهم شد.

احداث مجتمع قضائی ویژه رسیدگی به جرائم اقتصادی در کرمان

وی با بیان اینکه این مجتمع در زمینی به مساحت یک‌هزار و 700 متر مربع احداث و به بهره‌برداری می‌رسد، افزود: در این مجتمع جرائم مالی به طور خاص اقتصادی، اخلال در نظام اقتصادی، قاچاق کالا و ارز، رشوه، اختلاس و ... رسیدگی خواهند شد.
رئیس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به تمرکز مجتمع و مراجع قضایی در مرکز شهر عنوان کرد: ایجاد مجتمع قضائی در این منطقه می‌تواند کمک کند که بخشی از پرونده‌ها در این مجتمع رسیدگی و نیازی به مراجعه مردم به مرکز شهر نباشد.
موحد خواستار مساعدت نهادها و دستگاه‌های مربوطه در راستای ساخت و تکمیل این مجتمع قضایی شد و خاطرنشان کرد: قوه قضائیه نیز با تأمین بخشی از منابع مالی این پروژه تلاش می‌کند تا هر چه سریعتر به بهره‌برداری برسد.

هفته دولت فرصت بازنگری فعالیت دستگاه‌های اجرایی

محمدجواد فدائی استاندار کرمان نیز با تبریک فرارسیدن هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: امیدوارم این هفته فرصتی برای بازنگری و فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی و برنامه‌ریزی برای برنامه‌های بهتر در سال پیش رو باشد.
وی با تقدیر از توسعه ابزار و امکانات برای رسیدگی بیشتر و تسریع در مسائل قضائی استان بیان کرد: مجتمع قضائی رسیدگی به جرائم اقتصادی در کرمان امکان جدیدی است برای کمک به رسیدگی سریع و بهتر و مشکلاتی که در بحث جرائم اقتصادی در کرمان وجود دارد.
فدائی گفت: امیدوارم مجتمع قضائی رسیدگی به جرائم اقتصادی با سرعت خوبی احداث و در زمان پیش‌بینی شده بهره‌برداری و مورد استفاده مردم قرار گیرد.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار